چگونه از پست صوتی زنده در iOS 17 استفاده کنیم؟

ویژگی‌های جالب بسیاری در iOS 17 وجود دارد که به همه چیز از مدیریت برنامه‌ها گرفته تا شخصی‌سازی دستگاه و حتی تماس‌های صوتی مربوط می‌شود.

به گزارش تکناک، ویژگی پست صوتی زنده در iOS 17 به این شکل است که بررسی پیام‌های صوتی را نه تنها پس از رها شدن در تلفن شما، بلکه حتی از طریق رونویسی در حین تماس، کمی راحت‌تر کند.

به عبارت ساده تر همانطور که شخص در حال صحبت است، پست صوتی زنده آنچه که شخص می گوید را روی صفحه نمایش گوشی به شما نشان می دهد. سپس، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید تماس را پاسخ دهید یا اجازه دهید تماس به قسمت پست صوتی منتقل شود. حتی می‌توانید به سرعت برای آن شخص پیام ارسال کنید و به او اطلاع دهید که مثلاً پست صوتی او را شنیده‌اید.

نحوه استفاده از پست صوتی زنده در iOS 17:

  • قسمت تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.
  • به پایین بروید و برنامه تلفن را انتخاب کنید.
  • به سمت پایین بروید گزینه Live Voicemail را انتخاب کنید.
  • روی نوار لغزنده سمت راست ضربه بزنید تا این قابلیت فعال شود.
  • دفعه بعد که گوشی شما زنگ خورد، به صفحه نمایش نگاه کنید. ابتدا انتظار را نشان خواهد داد.
  • همانطور که شخص در حال صحبت است، این ویژگی به شما می گوید که یک پیام باقی مانده است و در نهایت، رونویسی زنده آن پیام صوتی را نشان می دهد.
  • اگر می‌خواهید تماس را در حین صحبت کردن فرد جواب دهید یا کاری انجام ندهید، این موضوع کاملا به شما بستگی دارد.

کاربرد پست صوتی زنده چیست؟

پست صوتی زنده یکی از ویژگی های کمتر شناخته شده جدید iOS 17 است، اما می تواند یکی از تاثیرگذارترین آنها باشد. با Live Voicemail یا همون پست صوتی زنده در آیفونی مانند iPhone 14، می‌توانید ببینید که یک شخص هنگام ارسال یک پیام چه می‌گوید و سپس تصمیم بگیرید که در آن لحظه تمایل به جواب دادن به تماس او را دارید یا خیر.

با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است چند ثانیه تأخیر وجود داشته باشد زیرا صدا در زمان واقعی به متن ترجمه می شود. بنابراین اگر تماس گیرنده یک پیام بسیار کوتاه مانند «به من زنگ بزن» بگذارند و تلفن را قطع کنند، ممکن است نتوانید پیام آنها را روی صفحه گوشی دریافت کنید. اما این ویژگی برای پیام‌های صوتی طولانی‌تر حداقل 30 ثانیه یا بیشتر، کاملا کاربرد دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.