چگونه بروزرسانی Moment 4 ویندوز 11 را نصب کنیم؟

به‌زودی بروزرسانی ویژگی‌های بعدی ویندوز 11 که به‌طور غیررسمی “Moment 4” نامیده می‌شود، در تاریخ 26 سپتامبر 2023 برای عموم مردم در کانال Stable در دسترس خواهد بود.

به گزارش تکناک، اگر صبر کردن در گزینه‌های شما نیست، می‌توانید آن را در حال حاضر نصب کنید. این راهنما به شما نشان خواهد داد چگونه بروزرسانی Moment 4 ویندوز ۱۱ را در حال حاضر و پس از انتشار در تاریخ 26 سپتامبر 2023 نصب کنید.

برای کسانی که با بروزرسانی‌های پیچیده ویندوز ۱۱ آشنایی ندارند، اینجا نحوه توزیع بروزرسانی Moment 4 بر اساس توضیحات مایکروسافت آمده است:

  • 23 سپتامبر: این بروزرسانی برای کاربران Windows Insiders در کانال Release Preview در دسترس است. این مرحله آخرین مرحله آزمایش قبل از عرضه عمومی به غیر از اعضای اینسایدر است.
  • 26 سپتامبر: عرضه عمومی. Moment 4 ویندوز ۱۱ در Stable Channel به عنوان یک بروزرسانی اختیاری C در دسترس است. برای نصب بروزرسانی، مشتریان باید به بخش بروزرسانی ویندوز بروند و گزینه “دریافت آخرین بروزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن آنها” را فعال کنند.
  • 10 اکتبر: Moment 4 ویندوز ۱۱ به عنوان بخشی از Patch Tuesday اکتبر 2023 عرضه می‌شود. این بروزرسانی برای تمام کاربران ویندوز ۱۱ با تنظیمات بروزرسانی ویندوز بدون تغییر اجباری است. نصب Moment 4 ویندوز 11 نیاز به هیچ اقدامی ندارد – ویندوز 11 به صورت خودکار و در پس‌زمینه آن را نصب خواهد کرد.

گزینه ۱: قبل از ۲۶ سپتامبر

  1. برای باز کردن برنامه تنظیمات، دکمه Win + I را فشار دهید و بر روی Windows Update > Windows Insider Program کلیک کنید.
  2. روی Get Started کلیک کنید.
  3. روی Link an account کلیک کرده و حساب کاربری مایکروسافت خود را انتخاب کنید یا در صورت استفاده از پروفایل محلی، وارد حساب کاربری شوید.
  4. در مرحله بعدی، Release Preview را انتخاب کنید و بر روی ادامه کلیک کنید.

  1. تصمیم خود را با کلیک بر روی Continue  در مرحله ۳ تأیید کنید.
  2. کامپیوتر خود را راه‌اندازی مجدد کنید.
  3. برنامه تنظیمات را باز کرده، بر روی Windows Update کلیک کنید و دکمه Check for updates را فشار دهید.
  4. منتظر بمانید تا سیستم شما بروزرسانی Moment 4 ویندوز ۱۱ را دانلود و نصب کند.

مهم: اگرچه بروزرسانی‌های لحظه آخر ویندوز در کانال Release Preview به‌ندرت با آنچه که مایکروسافت بلافاصله برای عموم منتشر می‌کند، تفاوت دارند، اما باید به مخاطرات ممکن از بروز خطاها توجه کنید هنگامی که دستگاه خود را در برنامه Windows Insider ثبت می‌کنید. برای اکثر کاربران، چند روز صبر کردن گزینه بهتری است.

گزینه ۲: بین ۲۶ سپتامبر و ۱۰ اکتبر

  1. با استفاده از هر روشی که ترجیح می‌دهید، برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. گزینه Get the latest updates as soon as they’re available را فعال کنید.
  3. روی Check for update کلیک کنید. ویندوز 11 به شما پیشنهاد می‌دهد بروزرسانی‌های اختیاری موجود را دانلود کنید.
  4. بر روی Download and Install کلیک کنید و سپس بنشینید و منتظر بمانید. شما می‌توانید در حالی که ویندوز بروزرسانی Moment 4  را دانلود و نصب می‌کند، از کامپیوتر خود استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که ویندوز شما را برای تکمیل فرآیند مجبور به راه‌اندازی مجدد می‌کند.

گزینه ۳: پس از ۱۰ اکتبر

  1. برنامه تنظیمات راه اندازی کنید و به Windows Update بروید.
  2. روی Check for updates کلیک کرده و منتظر بمانید.

گزینه ۴: بعداً

مایکروسافت همچنین تصاویر ویندوز 11 موجود برای دانلود از وبسایت رسمی و از طریق ابزار Media Creation Tool را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد، که به کاربران اجازه می‌دهد Moment 4 ویندوز 11 را به صورت clean-install نصب کنند. تاریخ دقیق در حال حاضر مشخص نیست.

 

ویندوز 11 نسخه 23H2 کجاست؟

Moment 4 ویندوز 11 یک بروزرسانی برای ویندوز 11 نسخه 23H2 است. مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه 23H2 را به عنوان یک بروزرسانی جداگانه در سه ماه پایانی سال 2023 عرضه خواهد کرد. با این حال، بیشتر ویژگی‌هایی که در بررسی ویندوز 11 نسخه 23H2 ما ذکر شده است، در بروزرسانی Moment 4 حضور خواهند یافت.

2 دیدگاه برای “چگونه بروزرسانی Moment 4 ویندوز 11 را نصب کنیم؟

  1. فراهانی گفته:

    آقا مثل اینکه خبر ندارین ویندوز اینسایدر برای ایرانی ها تحریم مکافاتی داریم برای آپدیت کاش امکان آپدیت آفلاین هم وجود داشت

    • نیما گفته:

      اگه ایمیج مربوط به آخرین آپدیت رو پیدا کنید میتونید با اجراش از داخل ویندوز بصپرت آفلاین آپدیت کنید. من قبلا ویندوز ۱۱ نسخه 22H2 رو به 23H1 با این روش آپدیت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.