چگونه در بازی مهیج Dead Island 2 سریع سفر کنیم؟

با قدرت جادوی در Hell-A  می توانید به سرعت سفر کنید. در این مطلب  نحوه فعالسازی و استفاده از سفر سریع در بازی Dead Island 2 بیان می شود.

با قدرت جادوی بازی‌های ویدیویی در Hell-A می توانید به سرعت سفر کنید. در این مطلب نحوه فعالسازی و استفاده از سفر سریع در بازی Dead Island 2 را به شما می گوییم.

به گزارش تکناک، شهر “Hell-A” در بازی Dead Island 2 یک شهر بزرگ با ده منطقه متفاوت برای کاوش و انجام مأموریت‌ها است.

به دلیل مواجه شدن شما با گروه‌های زامبی در طول راه، رسیدن از یک منطقه به منطقه دیگر با پای پیاده ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. بنابراین، استفاده از سفر سریع به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی از این مشکلات خلاص شوید و به صورت سریع‌تر به هدف خود برسید.

در این راهنمای سریع، همه چیزی را که باید در مورد سفر سریع در بازی Dead Island 2 بدانید، بررسی می‌کنیم. این شامل راه‌های قفل کردن سفر سریع و نحوه استفاده از آن است.

digikala

چگونه سفر سریع را در بازی Dead Island 2 فعال و استفاده کنیم؟

سفر در بازی Dead Island 2 (جزیره مرده) بسیار آسان است، اما شما تا نیمه داستان بازی این قابلیت را به دست نخواهید آورد. بنابراین، ممکن است بخواهید قبل از اینکه سعی در حل مأموریت‌های جانبی داشته باشید، برای مدتی روی پیشرفت داستان اصلی تمرکز کنید زیرا استفاده از سفر سریع ، زمان بسیاری برای شما صرفه جویی خواهد کرد تا در آینده آن ماموریت های جانبی انجام دهید.

به منظور سفر سریع، باید این کارها را انجام دهید:

  • برای باز کردن سفر سریع، بازی Dead Island 2 را تا رسیدن به شهر Venice Beach و انجام دادن کوئست The Red Mist ادامه دهید.
  • پس از انجام کوئست، در مناطق امنی از بازی به دنبال نقشه های قرمز شهر لس آنجلس بگردید.
  • هنگامی که یکی از این نقشه ها را پیدا کردید، با آن تعامل کنید تا منوی سفر سریع باز شود.
  • سپس، محلی که می‌خواهید به آن سفر سریع داشته باشید را انتخاب کنید.
  • وقتی برای تأیید سفر سریع خود دعوت شدید، گزینه بله را انتخاب کنید.

لطفا توجه داشته باشید که در بازی Dead Island2 (2011 action role-playing survival horror video game) هزینه‌ای برای حمل و نقل سریع وجود ندارد، پس نگران پرداخت هزینه نباشید. همچنین قابل ذکر است که می‌توانید بین رسیدن به مقصد در روز یا شب هنگام حمل و نقل سریع را انتخاب کنید. با بررسی مکان‌ها در هر دو زمان ، ممکن است موارد و مأموریت‌های اضافی را برای تکمیل پیدا کنید.

اگر به دنبال بازی با زامبی‌ها هستید، بازی Dead Island 2 یکی از بهترین game (structured form of play) های Xbox است که در حال حاضر در دسترس قرار دارد. داستان با کنترل آسان و نبرد نزدیک جذاب، طراحی سطح هوشمند که در سطح فیلم‌های سینمایی B قرار دارد و نمایش زامبی منحصر به فرد، قطعاً طرفداران اکشن ترسناک را شاد خواهد کرد.
بازیDead Island 2 همه چیزی را که طرفداران بازی اصلی انتظار دارند، در خود دارد. این بازی با نبرد نزدیک شگفت‌انگیز، نوشتار طنزآمیز و نمایش فوق العاده، برای هر عاشق زامبی، یک بازی جذاب و پرهیجان است. اگر به دنبال دسترسی به دو پک کاراکتر اول هستید، نسخه Deluxe یا Gold را تهیه کنید.

 

 

 

 

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.