کاربرد گزینه Follow در نسخه موبایلی گوگل کروم

نسخه تلفن همراه کروم شامل دکمه «Follow» می‌شود و به کاربران امکان افزودن وب‌سایت‌ها به RSS feed بومی کروم  را می‌دهد.

به گزارش تکناک، این ویژگی امکان مشاهده محتوای مورد نظر درمنابع مختلف خبری با روند دسترسی بسیار آسان‌تر را فراهم می‌کند.

دکمه جدید Follow در سال 2021 به نسخه موبایل کروم اضافه شد. در واقع، این ویژگی RSS feed به صورت مستقیم در نسخه تلفن همراه مرورگر کروم ارائه شد. با استفاده از آن، کاربران می‌توانند وب‌سایت‌های مختلف را دنبال کنند و به طور موثر جریانی از محتوای منتشر شده توسط آن سایت ایجاد کنند.

ابزارهای RSS feed فراوانی وجود دارد، با این حال ویژگی Follow در کروم نیاز به تنظیمات زیادی ندارد. در واقع اصلاً نیازی به تنظیمات ندارد و به همین دلیل دکمه Follow  در نسخه موبایل گوگل کروم سزاوار توجه است.

روند استفاده و راه اندازی تب Follow بسیار آسان و ساده است. برخلاف بخش Discovery، بخش Follow پر از محتوایی تحت کنترل کاربر است و در آن هرگز محتوای انتخاب نشده مشاهد نخواهد شد، همچنین شامل محتوای کافی می‌شود و کاربر تمام موارد مد نظر و مشخص شده را مشاهده خواهد کرد.

از طرف دیگر، تب Discovery شامل موارد مورد علاقه کاربر از دید گوگل، بر اساس سابقه او، با استفاده یادگیری ماشینی برای تشخیص موضوعات جالب‌ برای کاربر می‌شود. با وجود امکان تنظیم برای عدم مشاهده مقالات یا ویدیوهای خاص، هیچ تضمینی برای نمایش آنها به شکلی متفاوت توسط گوگل وجود ندارد.

نحوه استفاده از قابلیت Follow  در کروم

  1. به سایت مورد نظر در کروم بروید.
  2. روی منوی سه نقطه در سمت راست بالا بزنید.
  3. در پایین آن منو، روی + Follow ضربه بزنید.

برای مشاهده RSS feed شخصی خود، به یک تب کاملاً جدید در Chrome بروید. از آنجا، روی Following بزنید. در این قسمت، تمام محتوای جدید سایت follow شده را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.