عرضه جعبه بازی گیگابایت با کارت گرافیک RTX 4090

شرکت گیگابایت یک جعبه بازی جدید شامل یک کارت گرافیک RTX 4090 و خنک کننده مایع به بازار عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، این جعبه برای تبدیل لپ تاپ‌های نازک و سبک به دستگاه‌های قدرتمند بازی برای کاربرانی که لپ تاپ خود را در حرکت و به عنوان پایگاه بازی خود استفاده می‌کنند، طراحی شده است. این جعبه دارای اتصال Thunderbolt 3/4 برای اتصال GPU به لپ تاپ شما، همچنین دارای پورت‌های USB اضافی و اتصالات خروجی ویدئویی است.

در اصل Gigabyte Aorus Gaming Box، یک کارت گرافیک GeForce RTX 4090 با خنک‌کننده مایع و اورکلاک شده کارخانه است که دارای یک سیستم خنک‌کننده Aorus Waterforce 240mm AIO برای خنک‌کردن GPU، حافظه و سیستم تغذیه است. سیستم خنک‌کننده دارای یک صفحه پایه بزرگ مسی برای خنک‌کردن اجزای کارت گرافیک، لوله‌کشی FEP بسیار مقاوم و دو فن بی‌صدا 120 میلی‌متری به رادیاتور متصل است.

شرکت گیگابایت یک جعبه بازی جدید شامل یک کارت گرافیک RTX 4090 و خنک کننده مایع به بازار عرضه کرده است.

در نتیجه، کارت باید دمای فوق‌العاده خوبی داشته باشد و سرعت کلاک بالا، پتانسیل اورکلاک بالا و طول عمر بسیار خوبی به دلیل کاهش درجه حرارت داشته باشد. GIGABYTE مدل RTX 4090 مورد استفاده در این جعبه را مشخص نکرده است، اما به دلایل قابل توجهی ما گمان می‌کنیم که ممکن است یک Aorus RTX 4090 Xtreme Waterforce اصلاح شده باشد.

ابعاد این جعبه با اندازه ۱۸۹ × ۳۰۲ × ۱۷۲ میلی‌متر با یک رنگ سیاه مات تولید شده است و بر روی جلوی شاسی دارای یک لوگو RGB Aorus است. برای هوادهی، جعبه دارای پنل‌های بالا، چپ و راست طراحی شده است که به هوا امکان فرار یا ورود و خروج از شاسی را می‌دهد.

منبع تغذیه کل جعبه شامل یک منبع تغذیه ۸۵۰ وات با راندمان ۹۰درصد است که دارای چهار پلاگین برق 8 پین PCIe است. گیگابایت پیشنهاد نمی‌دهد که کارت گرافیک توسط کاربر قابل تعویض باشد، اما به دلیل اینکه GIGABYTE با چهار تا ۸-پین به جای یک پلاگین برق ۱۶-پین برای منبع تغذیه استفاده می‌کند، ما فکر می‌کنیم که ممکن است کارت گرافیک قابل تعویض باشد.

جعبه 4090 GIGABYTE همچنین دارای تعداد مناسبی پورت ورودی/خروجی است، با سه اتصال Displayport 1.4a، یک اتصال HDMI 2.1a، دو پورت USB 3.2 Gen 1 نوع A، یک پورت اترنت و یک پورت Thunderbolt 3 (که همچنین با پورت‌های Thunderbolt 4 و USB 4 سازگار است). علاوه بر این، در بخش جلو یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C اضافی نیز وجود دارد. پورت Thunderbolt 3 پشتی از توان 100 وات پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تا لپ تاپ خود را همزمان با استفاده از کارت گرافیک و اتصال اضافی آن شارژ کنند.

GIGABYTE هنوز MSRP یا تاریخ عرضه جعبه بازی Aorus RTX 4090 خود را اعلام نکرده است. با این حال، اطلاعیه گیگابایت می‌گوید که محصول معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.