کاروان کمپینگ جدید ال‌جی معرفی شد

 Bon Voyage جدید 2024 برای نمایشگاه CES برای پیش نمایش یک فضای داخلی و خارجی جذاب با استفاده از جدیدترین فناوری های خانگی، صوتی و کمپینگ معرفی می شود.

ال‌جی در آستانه نمایشگاه CES 2024، با معرفی “جعبه دوک”، نوآوری جدید و بی‌سابقه‌ای را به نمایش گذاشت که از حدود معمول در صنعت الکترونیک مصرفی فراتر رفته بود.

به گزارش تکناک، این محصول، هر چند همچنان در دامنه محصولات معمولی ال‌جی قرار داشت، اما نویدبخش تغییری در جهت‌گیری برند بود. از طرف دیگر، رونمایی از یک تریلر قطره‌ای که به عنوان فضایی شخصی برای فرار از محدودیت‌های چهار دیواری خانه طراحی شده، برای یک شرکت بزرگ فناوری مانند ال‌جی بسیار غیرمعمول و خارق‌العاده به نظر می‌رسید.

با این وجود، این شرکت کره‌ای از نمایش این تریلر منحصر به فرد در نمایشگاه CES امسال ابایی نداشت. این وسیله نقلیه قابل حمل، در واقع نسخه‌ای کوچکتر و پالایش یافته‌تر از مدل بزرگتری است که به عنوان “بن ویاژ” شناخته می‌شود.

بن وویاژ از طریق یک دیوار شیشه ای تمام قد با طبیعت ارتباط برقرار می کند. از تک عکس 3/4 عقبی گرفته شده از این کاروان مشخص نیست که Bon Voyage 2.0 2024 دارای یک دیوار شیشه‌ای مشابه در جلو است یا خیر، اما قطعاً دارای یک شیشه عقب بزرگ در بالابر است
بن وویاژ از طریق یک دیوار شیشه ای تمام قد با طبیعت ارتباط برقرار می کند. از تک عکس 3/4 عقبی گرفته شده از این کاروان مشخص نیست که Bon Voyage 2.0 2024 دارای یک دیوار شیشه‌ای مشابه در جلو است یا خیر، اما قطعاً دارای یک شیشه عقب بزرگ در بالابر است

بن ویاژ 2024 که به تازگی تکامل یافته است، به عنوان یک فضای قابل حمل بیشتر عمل می‌کند و از یک بدنه به ابعاد 3.8 × 2 × 2.2 متر (12.3 × 6.6 × 7.3 فوت، طول، عرض و ارتفاع) به شکل قطره‌ای استفاده می‌کند که آماده برای کشیدن توسط خودروهای کوچک و بزرگ به نظر می‌رسد.

در حالی که این فضا به شکل قطره‌ است، دارای یک سقف صاف‌ و درب جانبی کامل است که شباهت بیشتری به کاروان‌های کوچک و جعبه‌ای شکل مانند  Vast SylvanSport یا Hobby Beachy دارد.

بن ویاژ یک درب ورودی عقبی دارد. به جای یک در تک، ال جی مفهوم پرطرفدار درب عقب با سبک اشکی را به یک درب بازشو با بالابر و درب عقب کشویی تبدیل می کند.

این خودرو اقامتی اقلام مختلف آشپزخانه و آماده سازی غذا را در قسمت های زیر تخت خود نگه می دارد و بر روی درب عقب به عنوان یک سطح کار تکیه می‌کند. همانند بون وویاژ اصلی، پنجره های بزرگ شامل پنجره رو به بالا، منظره گسترده اطراف خودرو را تضمین می کند.

همچنین رندرینگ ال‌جی یک سیستم صوتی جدی را نشان می‌دهد که یک بلندگو با سه درایور است که احتمالاً بخشی از یک سیستم استریو داخلی یا خارجی دو بلندگو است. ال‌جی می‌گوید که فضای داخل به‌ گونه‌ای طراحی شده است تا با تجهیزات کمپینگ مانند یخچال، اجاق برقی و تصفیه کننده آب تجهیز شود. همچنین در تصاویر به‌نظر می‌رسد که این کاروان قادر به جایگیری محصولات معروف ال‌جی مانند استایلر و محصولات مراقبت از کفش این شرکت است.

ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 بخارشوی لباس استایلر خود را نیز به نمایش می‌گذارد
ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 بخارشوی لباس استایلر خود را نیز به نمایش می‌گذارد

ال‌جی هیچ اشاره‌ای به سرویس بهداشتی نمی‌کند، اما مطمئناً این کاروان به اندازه کافی بزرگ است که حداقل یک دستگاه قابل حمل جمع و جور داشته باشد. شاید اگر در این کاروان دستگاه استایلر نصب نشود،‌ بتوان یک حمام ثابت یا قابل حمل در آن نصب کرد.

تمام امکاناتی که ال‌جی به‌طور خاص برای این کاروان ذکر می‌کند، می‌تواند با برق تامین شود، بنابراین کل کاروان بن ویاژ می‌تواند به راحتی از طریق بسته باتری خودروی LG Energy (یا حتی یک باتری خوب و قدیمی AGM) خارج از شبکه اجرا شود.

همچنین این کاروان می‌تواند مستقیماً به یک خودروی برقی به پریز برق وصل شود، که به صورت همزیستی با وسیله نقلیه یدک‌کش خود، خارج از جاده یا حتی به عنوان یک اتاق خصوصی جداگانه در گاراژ یا راهروی خانه کار می‌کند.

شرکت ال‌جی،  LG Labs را بیشتر به عنوان یک بخش بازاریابی توصیف می کند، بنابراین ما انتظار نداریم که یک بن ویاژ خیلی زود عرضه شود. این شرکت علاقه مند به گسترش ردپای خود از حوزه لوازم خانگی و الکترونیک به تجربیات هوشمند جامع و فضاهایی است که آن را راه حل های زندگی می نامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.