کاوازاکی 3 موتورسیکلت الکتریکی جدید عرضه می کند

شرکت ژاپنی موتورسیکلت کاوازاکی اعلام کرد با سه مدل جدید وارد فضای حمل و نقل الکتریکی شده است و از سری Noslisu خود رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، Kawasaki US طی یک بیانیه مطبوعاتی در نوامبر 2022، اعلام کرد، اولین موتورسیکلت الکتریکی این شرکت اواخر سال جاری در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین نمونه اولیه موتور هیبریدی را که هم موتور احتراق داخلی و هم موتور الکتریکی را پوشش می دهد ساخته است و در حال آزمایش با موتور هیدروژنی مبتنی بر سوپرشارژ Ninja H2 است.

اولین حرکت کاوازاکی در زمینه حمل و نقل الکتریکی در واقع یک دوچرخه تعادل برای کودکان 3 تا 8 ساله بود، و پس از دو سال توسعه، اکنون نوبت به بزرگسالان رسیده تا با خرید سری Noslisu در ژاپن، یک کاوازاکی برقی سوار شوند.

این موتور انرژی خود را از یک باتری قابل جابجایی 248 وات ساعتی که در پشت پایه صندلی نصب شده است، و با هر بار شارژ تا 53 کیلومتر (33 مایل) پیمایش انجام می دهد تامین می کند. کاهش سرعت و توقف توسط ترمزهای دیسکی مکانیکی در هر سه چرخ تامین می شود. یکی از مدل های موجود e-trike کج شده با یک سبد جلو می باشد که اکنون با قیمت 330000 ین (حدود 2365 دلار آمریکا) به فروش می رسد، اگرچه در حال حاضر هیچ اشاره ای به در دسترس بودن بین المللی آن وجود ندارد.

موتورسوارانی که مدل Noslisu e را انتخاب می کنند، به دلیل داشتن موتور توپی قدرتمندتر 500 وات و ترکیب باتری لیتیوم یونی 705.6 وات ساعت که امکان سرعت کمکی تا 35 کیلومتر در ساعت (21.7 مایل در ساعت) را فراهم می کند، قبل از رفتن به جاده نیاز به گواهینامه موتور سواری دارند. این e-trike دارای نورپردازی یکپارچه، آینه‌های فرمان، داشبورد بزرگ در وسط و یک سبد باری کم ارتفاع بین چرخ‌های جلو است. در دسترس بودن برای این ماه با قیمت 430100 ین پیش بینی شده است.

همانطور که از نام آن پیداست، نسخه باربری Noslisu حمل کننده چمدان های یک خانواده 3 نفری است و فضای بار در جلوی سه چرخه را با ظرفیت 120 لیتر ارائه می دهد. ما می دانیم که کاوازاکی یک موتور هاب 180 وات همراه با باتری 248 وات ساعتی را انتخاب کرده است، اگرچه تصمیم گرفته است مشخصات کامل را تا زمانی که در ماه جولای عرضه می شود فاش نکند. قیمت این مدل 414700 ین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.