کدام گوشی ها بروزرسانی امنیتی سامسونگ را دریافت می کنند؟

بروزرسانی امنیتی اکتبر سامسونگ در حال عرضه است. این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های گلکسی مختلف عرضه می‌شود.

به گزارش تکناک، پچ بروزرسانی امنیتی اکتبر سامسونگ برای رفع آسیب‌پذیری‌هایی است که در One UI کشف شده‌اند. این به روز رسانی شامل هیچ تغییر بزرگی به جز اصلاحات پشتیباتی نیست.

در یادداشت‌های به‌روزرسانی، 12 آسیب‌پذیری و افشای Samsung (SVE) فهرست شده است. با این حال، در این به‌روزرسانی، دو آسیب‌پذیری بحرانی و چندین ضعف اندروید رفع می‌شوند.

قابل توجه ترین نقطه ضعف وضعیتی است که در آن یک عامل مخرب می تواند نسخه دیگری از یک برنامه را روی دستگاه شما نصب کند یا بدون اجازه کد را روی تلفن هوشمند شما راه اندازی کند. این آسیب‌پذیری‌ها چیز غیرعادی نیستند، اما این پچ به نگرانی‌هایی نیاز دارد.

گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 اولین دستگاه‌هایی بودند که به‌روزرسانی امنیتی اکتبر از سامسونگ دریافت کردند. جالب است که این مجموعه همچنین آخرین به‌روزرسانی بتای One UI 6 را دریافت کرده‌اند که مدت طولانی برای عرضه آن طول کشیده است. Flip 3 همچنین از جمله اولین دستگاه‌هایی است که به به‌روزرسانی اکتبر دسترسی دارد، که به طرز جالبی Flip 4 را نادیده می‌گیرد.

با این حال، برخی از دستگاه‌های سری S نیز می‌توانند به به‌روزرسانی جدید در میان سایر دستگاه‌ها دسترسی پیدا کنند.

سامسونگ Galaxy S series

سری Galaxy S شامل بهترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های سامسونگ است. در امسال، مدل‌های S23، S23+ و S23 Ultra همگی جایگاه خود را در این سری دارند و با برخی از بهترین سخت‌افزارهایی که در حال حاضر موجود است، عرضه می‌شوند. البته، این دستگاه‌ها با قیمت اعلامی ویژه همراه هستند.

Galaxy S22، S22+ و S22 Ultra اولین تلفن‌های سری S بودند که به‌روزرسانی اکتبر را دریافت کردند.

  • Galaxy S22 / S22+ – S901USQS3CWI
  • آمریکا: در دسترس برای آنلاک شدن از طریق ارائه دهندگان شبکه
  • Galaxy S22 Ultra – S908BXXU6ZWJ3
  • آمریکا: در دسترس برای آنلاک شدهن از طریق ارائه دهندگان شبکه

Galaxy Z Fold/Flip series

سری گلکسی Z Fold و Flip به‌طور کلی جدیدترین مجموعه محصولات سامسونگ است. دستگاه‌های تاشو هنوز در بازار کمتر شناخته شده‌اند و تعداد طرفداران آن‌ها نسبت به سری S بسیار کمتر است. با این حال، Samsung (South Korean multinational conglomerate) همچنان مجموعه تاشو پرچمدار خود را با همان اولویت به‌روز نگه می‌دارد.

Fold 5 و Flip 5 هر دو در لیست دریافت آپدیت امنیتی اکتبر از سامسونگ اولین بودند.

  • گلکسی Z Fold 5 – F946USQS1AWI3
  • گلکسی Z Flip 5 – F731USQS1AWI3
  • گلکسی Z Flip 3 – F711BXXS6FWI1

Galaxy A/M/F series

می‌توان برای دستگاه‌های سری A، M و F از سامسونگ دلیل‌های قویی مطرح کرد. اگرچه این دستگاه‌ها مشخصات فنی یا سخت‌افزارهای پرچمدارهایی با قیمت ۱٬۰۰۰ دلار را ندارند، اما تجربه‌ی خوبی را برای خریداران ارائه می‌دهند.

  • Galaxy A54 – A546VSQS5AWI1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.