کسب درآمد در توییتر رنگ واقعیت گرفت

ماه‌ها پس از اعلام ایلان ماسک مبنی بر ارائه امکان کسب درآمد برخی از کاربران واجد شرایط توییتر از طریق تبلیغات در این پلتفرم،به نظر می رسد این اتفاق رنگ واقعیت گرفته است.

به گزارش تکناک، در این رابطه تولیدکنندگان محتوا بالاخره یک به‌روزرسانی دریافت کردند و به نظر می‌رسد آنها طی ۷۲ ساعت آینده هزینه دریافت خواهند کرد.

امکان کسب درآمد فقط برای کاربران دارنده طرح اشتراک توییتر بلو در دسترس است و با نمایش تبلیغات در پاسخ به توییت ها هدایت می شود. تاکنون، مبالغ پرداخت از چند هزار دلار تا نزدیک به 40000 دلار برای حساب‌هایی با چند میلیون فالوور متغیر بوده است. طبق یک رشته توییت از توییتر، در اواخر این ماه واجدین شرایط دریافت هزینه بیشتر خواهد شد.

در این خصوص تام وارن در توییتی می‌گوید: توئیتر تخصیص بخشی از درآمد تبلیغاتی خود با تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرده است. وعده‌ این اقدام مدت‌ها پیش داده شده است، بنابراین اطلاع از درصد مدنظر توئیتر برای اعطا به تولید‌کنندگان محتوا، جالب خواهد بود.

هنوز نحوه پرداخت‌ها یا درصد متعلق به توئیتر درآمد تبلیغاتی مشخص نیست، اما حساب‌های دارای حداقل 5 میلیون بازدید در سه ماه گذشته واجد شرایط دریافت هزینه هستند. به گفته بنی جانسون یوتیوبر، وی واجد شرایط دریافت نزدیک به 10000 دلار است.

@Elon_alerts، اکانت گزارش دهنده فعالیت ماسک در توئیتر ، گزارش پرداخت حدود 2200 دلاری را داده است. طبق گفته ماسک در توییتی، پرداخت ها به صورت تجمعی از ماه فوریه، زمان اعلام اولیه، محاسبه شده است.

این پرداخت‌ها و تقسیم درآمد در زمانی که تسلط توئیتر به عنوان پلتفرم میکروبلاگینگ در معرض تهدید است، صورت گرفته است. اپلیکیشن متا مشابه توئیتر یعنی تردز ، هفته گذشته راه‌اندازی شد و 100 میلیون کاربر را ظرف چند روز به خود جذب کرد.

چند روز قبل از آن ماسک محدودیت مشاهده توییت‌ها را به منظور رسیدگی به سطوح حذف داده‌ها و دستکاری سیستم اعلام کرده بود. این روند استراتژی جالبی برای شرکتی که برای ادامه کار خود به تبلیغات وابسته است، بود. همچنین، طبق داده های Cloudflare ترافیک توییتر از ژانویه کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.