کنترلر و هدست جدید ایکس باکس به بازار آمد

شرکت مایکروسافت اعلام کرد کنترلر و هدست جدید ایکس باکس با نام برند Starfield اکنون در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، لوازم جانبی با برندStarfield، آخرین محصول در یک سری از کنترلرهای ویژه Xbox هستند.

پس از چند هفته درز اخبار، مایکروسافت امروز کنترلر و هدست Xbox  با برند Starfield را به صورت رسمی معرفی می کند. کنترلر ایکس باکس با برند Starfield جدیدترین کنترلر ویژه در لیست بلند کنترلرهای ویژه است که مایکروسافت از زمان عرضه کنسول های Xbox Series X / S خود در سال 2020، تولید کرده است.

کنترلر با برند Starfield با قیمت ۷۹.۹۹ دلار، امروز قابل خریداری است و شامل طراحی الهام گرفته شده از المان‌های موجود در بازیStarfield می‌باشد. کنترلر دارای جزئیات خاکستری و طلایی است تا با برندینگ Starfield همخوانی داشته باشد و دارای دست گیره های بافتی است.

همچنین هدست با برند Starfield با قیمت ۱۲۴.۹۹ دلار نیز امروز عرضه خواهد شد. این هدست بی‌سیم بر اساس هدست بی‌سیم Xbox  مایکروسافت با قیمت ۹۹ دلار و شامل طراحی مشابه کنترلر است.

به همراه کنترلر و هدست، Bethesda نیز یک ساعت ویژه با برند Starfield که قسمتی از نسخه کلکسیونی بازی است عرضه می‌کند. این ساعت نیز در بازی موجود است و به عنوان یک قطب‌نما با اطلاعات محیطی برای سیارات عمل می‌کند. ساعت فیزیکی به تلفن شما متصل شده و اعلان‌ها را نمایش می دهد.

1 دیدگاه برای “کنترلر و هدست جدید ایکس باکس به بازار آمد

  1. مسلم رادمنش گفته:

    بجای اینکه فقط روی ظاهر دسته کار کنید . به کنترلر مثل ps5 درست کنید . موتور زیر تریگرها بزارید اسپیکر بزارید . پلیر لذتش رو ببره.
    من ایکس باکس م رو بخاطر کنترلر دسته ps5 عوض کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.