کنترل تنظیمات مرورگر اج با دستورات صوتی

مرورگر اج با ارائه یک ویژگی جدید تنظیمات مرورگر را به طرز عجیبی آسان می کند.با این ویژگی جدید کاربران می توانند با استفاده از دستورات صوتی، تنظیمات مرورگر اج را کنترل کنند.

به گزارش تکناک، هوش مصنوعی برای همیشه به ممکن کردن غیرممکن‌های جدید برای کاربران خود ادامه می‌دهد و در نهایت کار را آسان‌تر می‌کند. همانطور که در مورد Copilot هوش مصنوعی مایکروسافت برای وب و پنل چت Bing اتفاق می‌افتد. از زمان معرفی آن، این شرکت به طور مداوم به روزرسانی ها و ویژگی های جدید به این ابزار ارائه می‌دهد تا تجربه کاربری را بهبود بخشد.

جدیدترین تلاش‌های مایکروسافت که شامل اضافه کردن تجربه جستجوی تصویری به پنل چت Bing است، برای این منظور طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد جستجوهای خود را با استفاده از تصاویر به جای متن های معمولی که ما همه به آن عادت داریم، انجام دهند. همچنین این شرکت اخیرا شروع به ارسال دعوتنامه های Bing Chat به کاربران گوگل کروم کرده است. این نشان می دهد که این ابزار به زودی به سایر مرورگرها نیز می‌رسد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که مایکروسافت در حال کار برای تسهیل تنظیمات مرورگر Edge برای کاربران است. همانطور که توسط Leopeva64 در توییتر مشاهده شد، حالا کاربران می‌توانند با استفاده از دستورات صوتی، مایکروسافت اج را از پنل چت Bing کنترل کنند. این متخصص معروف Edge همچنین اشاره کرده است که این ویژگی مانند Copilot در ویندوز ۱۱ عمل می‌کند.

این ویژگی تنها محدود به کانال آزمایشی مرورگر Edge یعنی Edge Canary است. اما به گفته Leopeva64، این ویژگی با نمایش آیکون میکروفون در پنل کناری چت Bing مشخص می‌شود. کاربر همچنین تاکید کرد که با کلیک بر روی آیکون، این ویژگی به طور خودکار فعال می‌شود و کاربران می‌توانند دستوراتی مانند تغییر طرح بندی تب و موارد دیگر را به آن داده و استفاده کنند.

قابل ذکر است، کاربر نشان داده است که این تجربه یکپارچه نیست. این ویژگی نمی تواند برخی از دستورات را به درستی انجام دهد، که با ویژگی های آزمایشی انتظار آن می رود. Leopeva64 از آن زمان یک قطعه کوتاه از این ویژگی در عمل به اشتراک گذاشته است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت این ویژگی را برای بیشتر کاربران در کانال پایدار Edge ارائه خواهد داد یا خیر. با این حال، این یک تغییر بسیار ضروری است زیرا به کاهش زمان مورد نیاز برای پیکربندی تنظیمات کمک می‌کند، بنابراین به کاربران اجازه می‌دهد بر روی چیزهای مهم‌تر تمرکز کنند.

همه ما می دانیم که انجام این تنظیمات چقدر می تواند دلهره آور و خسته کننده باشد، بنابراین خوب است بدانید که ممکن است راه آسان تری برای انجام کارها وجود داشته باشد. همچنین جالب است که ببینیم مایکروسافت تا چه حد به کاربران اجازه می دهد قابلیت های این ویژگی را گسترش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.