معرفی محصولات جدید هوش مصنوعی گوگل در 20 اردیبهشت

گوگل آغاز کنفرانس سالانه I/O خود در 10 می(20 اردیبهشت) را رسما اعلام کرده است و در این کنفرانس محصولات متنوع هوش مصنوعی معرفی خواهند شد.

گوگل آغاز کنفرانس سالانه I/O خود در 10 می(20 اردیبهشت) را رسما اعلام کرده است و طبق اعلامیه شرکت، در این کنفرانس محصولات متنوع هوش مصنوعی معرفی خواهند شد.

به گزارش تکناک، امسال، انتظارات کاربران حول محور فناوری هوش مصنوعی در حال توسعه توسط گوگل می چرخد. در کنفرانس سالانه I/O  گوگل احتمالا محصولاتی از جمله Bard، پاسخ گوگل به ChatGPT، و همچنین سایر محصولات تولید تصاویر، کد نویسی برنامه ها یا نمونه‌های اولیه آزمایشی محصولات معرفی خواهد شد.

صفحه فرود Google I/O 2023 که به طرز عجیبی شبیه به رابط کاربری تبلت یا دستگاه تاشو است.

در این کنفرانس  گوگل معمولاً اطلاعاتی در مورد نسخه بعدی اندروید که گوگل پیش از آن به صورت پیش‌نمایش آن را برای توسعه دهندگان ارائه کرده است و همچنین اعلامیه‌های سخت‌افزاری مختلفی منتشر خواهد شد.

اندروید و کروم اکنون در سیستم‌ها با هر اندازه نمایشگری، از مچ بند‌ها تا تلویزیون و هر موردی در این طیف در دسترس خواهد بود، بنابراین تنوع گسترده‌ای را شامل خواهد شد.

شایعات متعددی مبنی بر انتشار جزئیاتی در مورد Pixel 7A و Pixel Fold وجود دارد و ممکن است بتوان اطلاعات بیشتری در مورد تبلت آینده این شرکت به دست آورد. با توجه به اینکه تصاویر دعوتنامه این رویداد تقریباً شبیه یک تبلت است، معرفی آن تقریبا قطعی به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.