کیا EV9 رقیبی جدید در بازار خودروهای شاسی بلند

خودروی کیا EV9 با معرفی در اواخر سال، قرار است موجی جدید در بازار خودروهای شاسی‌بلند برقی ایالات متحده آمریکا ایجاد کند.

به گزارش تکناک، این خودرو ترکیبی تازه از اندازه و کاربرد را ارائه دهد که ممکن است شما را وادار کند در حمل‌ونقل خانوادگی سنتی خود تجدید نظر کنید. خودروساز کره ای با این نسخه جدید بر تنوع تاکید دارد و کیا EV9 را در پنج مدل متناسب با نیازها و سبک های زندگی متنوع ارائه می دهد.

مدل پایه دارای برد 223 مایلی است

با طول نزدیک به 197 اینچ(5 متر)، EV9 ابعادی نزدیک به کیا تلوراید دارد و فضای زیادی را برای خانواده یا سفرهای جاده ای آخر هفته فراهم می کند. اما EV9 فقط در مورد اندازه نیست بلکه در مورد تنوع انتخاب است. از مدل Light RWD تا GT-Line AWD، هر تریم بخش متفاوتی از بازار را برآورده می‌کند و به مالکان آینده این امکان را می‌دهد که بهترین گزینه را انتخاب کنند.

کیا EV9 با شروع از مدل پایه EV9 Light RWD، شما یک باتری 76.1 کیلووات ساعتی دریافت می کنید که مسافت مناسب 223 مایل و قدرت قابل احترام 215 اسب بخار را در اختیار شما قرار می دهد. حتی در سطح پایه، EV9 از امکانات رفاهی کم نمی‌کند. شارژ بی‌سیم تلفن، صندلی‌های جلو با گرمکن و تهویه با قابلیت تنظیم برقی ۸ جهته و چراغ‌های پروژکتور LED به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

اگر زرق و برق و تجملات بیشتر می‌خواهید، مدل برد زیاد Light RWD با باتری 99.8 کیلووات ساعتی، برد شما را تا 300 مایل افزایش می‌دهد. علاوه بر این صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم و حتی یک سانروف ردیف جلو در این مدل اضافه میشود. پتانسیل یدک کشی این خودرو ها تا 2000 پوند است بنابراین می توانید قایق کوچک یا تریلر خود را به راحتی حمل کنید.

آنچه به وضوح در جزئیات اولیه کیا وجود ندارد، قیمت است و این بخش مهمی از پازل است، زیرا مقرون به صرفه بودن عامل اصلی در پذیرش گسترده تر خودروهای برقی است.

با این حال، با این سطح از تنوع در اندازه، قدرت و ویژگی های باتری، به نظر می رسد که کیا می خواهد به بخش وسیع تری از بازار دست یابد. بنابراین، اگر به دنبال یک خودرو شاسی بلند برقی هستید که از نظر اندازه یا آپشن‌ها مناسب باشد، مطمئناً EV9 ارزش جلب کردن توجه شما را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.