گام موتورلا برای عرضه جهانی دانگل MA1

موتورلا به تازگی اقدام به فروش دانگل MA1 در آمازون انگلستان و آلمان کرده است و این دستگاه ها به زودی به سایر کشورهای اروپایی نیز خواهد رفت.

به گزارش تکناک، اگر سعی می‌کنید به خودروی خود Android Auto بی‌سیم اضافه کنید، احتمالاً دانگل MA1 موتورولا موثر ترین و ساده ترین راه برای انجام دادن این کار  است. با اینکه که دانگل در ایالات متحده بسیار محبوب شده است، اما پیش از این، در سایر بازارها عرضه نشده بود. به زودی، موتورولا این وضعیت را تغییر خواهد داد چرا که این دستگاه را در انگلستان و چندین کشور دیگر در اروپا به فروش می‌رسد.

به گزارش 9to5Google شرکت امروز ایمیلی به مشتریان خود ارسال کرد است که خبر از عرضه بین‌المللی دانگل MA1 می دهد. این دستگاه در حال حاضر در آمازون در انگلستان و آلمان لیست شده است، اما تنها در آلمان با قیمت ۹۰ یورو قابل تهیه است. هنوز قیمت در انگلستان مشخص نیست.

مشخص نیست که آیا این دستگاه برای فروش در هر بازار دیگری ساخته خواهد شد یا خیر، اما با توجه به حضور آن در آمازون، می‌تواند راه‌های عرضه در آمریکا را دنبال کند.

موتورلا به تازگی اقدام به فروش دانگل MA1 در آمازون انگلستان و آلمان کرده است و این دستگاه ها به زودی به سایر کشورهای اروپایی نیز خواهد رفت.

حتی با سادگی که دانگل MA1 ارائه می‌دهد، هنوز نیاز به رقابت شدیدی دارد. AAWireless dongle دلایل مختلفی برای انتخاب آن ارائه می دهد، از جمله این که یک برنامه همراه برای راه اندازی آسان تر است. قبل از ورود دانگل MA1 به اروپا، AAWireless تنها گزینه موجود بود.

بیشتر خودروهای جدید از Android Auto بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، اما تعیین اینکه کدام خودروها آن را دارا هستند، ممکن است کمی پیچیده باشد. کسانی که در مورد سازگاری خودروی خود با Android Auto مطمئن نیستند، می‌توانند به این راهنما مراجعه کنند تا ببینند چگونه کار می‌کند و کدام مدل‌های خودرو آن را ارائه می‌دهند.

Android Auto روشی عالی برای کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی خودروی شما ارائه می‌کند، اما همه تولیدکنندگان موافق نیستند نیستند.  شرکت جنرال موتورز GM می‌گوید خودروهای برقی آینده‌اش از آن  پشتیبانی نمی‌کنند و در عوض جایگزین خود را ارائه خواهند داد. برخی از سازندگان ممکن است به دلیل کامل نبودن Android Auto تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند، اما تصور می‌شود بیشتر می‌خواهند حق انتخاب داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.