گزینه‌های جستجو و وب به تردز می آید

اگر برای دسترسی به تردز ،برنامه مشابه توییتر متعلق به متا به آدرس Threads.net بروید، یک گزینه مکان‌نما در حال چرخش خواهید یافت.

به گزارش تکناک، اما طبق توییت جدید مدیرعامل آن یعنی مارک زاکربرگ، این مسأله در چند هفته آینده تغییر خواهد کرد.

زاکربرگ در یک پست تردز گفته است: «جستجو و وب در چند هفته آینده ارائه می‌شود» و «از سرعت پیشرفت تیم هیجان‌زده است».

متا در راه‌اندازی ومعرفی یک جایگزین برای توییتر قمار کرد، و ممکن است نتیجه نیز داده باشد. به گفته الکس هیث، Threads سریع‌تر از هر محصول نرم‌افزاری مصرف‌کننده‌ای در تاریخ، به ۱۰۰ میلیون ثبت‌نام دست یافت.

به گفته رویترز، البته بیش از نیمی از این کاربران به این برنامه پایبند نبودند. چنین اتفاقی برای هر محصول نرم افزاری ممکن است بیافتد و زاک ظاهراً از حفظ آن خوشحال بوده است!.

به نظر می رسد متا در تلاش برای ارائه سریع ویژگی های اضافی است. Threads در هفته گذشته، فید Following خود را منتشر کرد، بنابراین دیگر لازم نیست برای اولویت‌بندی توییت‌های افراد کاملاً به الگوریتم‌های شرکت وابسته باشید.

از ویژگی‌های دیگر درخواستی، نسخه وب دسکتاپ است و طبق پاسخ های رئیس اینستاگرام، آدام موسری، وی به کاربران اطمینان داده‌است که ” در حال کار روی آن هستند!” بسیاری از افراد تا زمانی که نتوانند به راحتی آن را از رایانه شخصی خود بررسی کنند، زمان زیادی در آن صرف نخواهند کرد.

همچنین یک عملکرد جستجوی محتوای توییت ها (نه فقط پروفایل های کاربران) مفید برای روزنامه نگاران می تواند به گستردگی و پیشرفت کنونی و یا بیشتر Threads کمک کند. این ویژگی در توییتر بسیار در روند جستجو مفید بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.