گلکسی A53 اولین بروزرسانی One UI 6 را دریافت می کند

همانطور که خانواده گلکسی S23 نسخه پنجم One UI 6 را دریافت می‌کند، گلکسی A53 نیز بالاخره نسخه اول خود را دریافت می‌کند.

به گزارش تکناک، پیش از این ما شاهد ورود One UI 6 به گلکسی A54 و A34 بوده‌ایم، اما تمرکز بر بتاهای دستگاه‌های مقرون به صرفه با نسل قبلی، یک حرکت عالی از سامسونگ است.

امسال، شرکت شروع به اولویت‌بندی نه تنها خانواده‌ پرچمدار خود، بلکه مدل‌های بودجه‌ای نیز کرده است که بخش عظیمی از بازار را تشکیل می‌دهند.

با درخواست بازخورد از نسخه‌های بتا بر روی این دستگاه‌ها، به احتمال زیاد سامسونگ می تواند این تجربه را برای همه کاربران کمی بهتر انجام دهد.به‌روزرسانی جدید گلکسی A53 را باید در برنامه اعضای سامسونگ با شماره نسخه A536EXXU7ZWIA ببینید.

عرضه نسخه 5 بتای One UI 6 برای گوشی های پرچمدار

تاکنون، پنج نسخه مختلف از این سیستم عامل منتشر شده است که هرکدام مشکلات و اشکالات متداول در نسخه‌های آزمایشی را برطرف کرده و ویژگی‌های جدیدی را نیز شامل می‌شود.

اکنون، سامسونگ نسخه 5 بتای One UI 6 را منتشر می‌کند و گلکسی S23 اولین دستگاهی است که آن را مشاهده می‌کند. این نسخه بتا برای گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra به عنوان دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ ارسال می‌شود.

مشکلاتی که برطرف شده‌اند:

– رفع مشکل عدم امکان ضبط هنگام تماس

– رفع عدم لمس در پایین صفحه یا مشکل لمس شبح

– رفع مشکلات گیرکردن پس از ورود به دوربین، خاتمه اجباری و عدم امکان عکسبرداری

– رفع مشکل عدم قابلیت استفاده از Motion Photo

– رفع بی نهایت مشکل راه اندازی مجدد هنگام ورود به Maintenance Mode

– و بسیاری از بهبودهای دیگر

برخی از این اصلاحات به مشکلات پایان تجربه، مانند عدم امکان ثبت ورودی لمسی در پایین صفحه می‌پردازند. یکی دیگر از راه‌اندازی‌های فوری، حلقه راه‌اندازی بی‌نهایتی را که برخی در حالت تعمیر و نگهداری تجربه کرده‌اند، انجام می‌دهد. به نظر می رسد تغییرات ثبت شده استنباط می کند که این نسخه یک نسخه بسیار پایدارتر از One UI 6 را ارائه می دهد، همانطور که ورودی “بسیاری از پیشرفت های دیگر” نشان می دهد.

این نسخه از بتای One UI 6 ابتدا در انگلستان مشاهده شد، اما احتمالاً در یک زمان بسیار کوتاه به مناطق دیگر گسترش خواهد یافت. می‌توانید در برنامه Samsung Members بررسی را صورت دهید. اگر دستگاه شما واجد شرایط باشد، یک کارت بتای One UI 6 در بالای صفحه ظاهر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.