گوشی ارزان قیمت Redmi 12 شیائومی به بازار آمد

امروز شیائومی جدیدترین نسخه از مجموعه گوشی‌های هوشمند خود را به نام Redmi 12 معرفی کرد و اکنون برای خرید در دسترس است. این گوشی هوشمند تجربه‌ای روان و یکپارچه به کاربر ارائه می‌دهد.

به گزارش تکناک، Redmi 12 با ضخامت ۸٫۱۷ میلی‌متر و دارای قاب پشتی از جنس شیشه با کیفیت و طراحی بی‌نهایت دوربین عرضه شده است. این گوشی هوشمند در برابر گرد و غبار و نفوذ آب با داشتن گواهی IP53 ، مقاومت است. گواهی IP53 قابلیت دستگاه برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محدود را در دمای کمتر از ۶۰ درجه فرانهایت تضمین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

در زیر مشخصات این گوشی را مشاهده می‌کنید:

  • ضخامت ۸٫۱۷ میلی‌متر
  • امتیاز IP53
  • پورت شارژ سریع Type-C با توان ۱۸ وات
  • باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • سه نسخه: ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت یا ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت با امکان گسترش حافظه تا ۱ ترابایت
  • رزولوشن صفحه نمایش ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، صفحه نمایش FHD+ DotDisplay با اندازه ۶٫۷۹ اینچ و نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز
  • سیستم دوربین سه گانه: دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل
  • سه رنگ: مشکی نیمه شب، آبی آسمانی و نقره‌ای قطبی

در پست وبلاگ شرکت ذکر شده است که این گوشی هوشمند جدید دارای پورت هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و پورت شارژ سریع Type-C با توان ۱۸ وات است. Redmi 12 همچنین دارای باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌باشد و می‌تواند ۲۳ روز زمان آماده به کار، ۲۶ ساعت زمان خواندن آنلاین، ۱۳۳ ساعت پخش موسیقی یا ۱۶ ساعت تماشای ویدئو فراهم کند.

اگرچه این مقادیر به نظر زیاد می‌آیند، اما لازم است توجه داشت که مصرف واقعی باتری می‌تواند به عواملی مانند الگوهای استفاده و شرایط شبکه بستگی داشته باشد.

Redmi 12 در سه رنگ مشکی نیمه شب، آبی آسمانی و نقره‌ای قطبی قابل خرید است. کاربران همچنین می‌توانند از سه نسخه ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت یا ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت انتخاب کنند.

در مورد صفحه نمایش، شرکت اعلام کرده است که گوشی Redmi 12 (android-based smartphone manufactured by Xiaomi Inc) با صفحه نمایش FHD+ DotDisplay به اندازه ۶٫۷۹ اینچ با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز و تطبیق پذیری ۹۰ هرتز مجهز شده است. Redmi 12 دارای وضوح صفحه نمایش ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و بنابراین دارای بزرگترین صفحه نمایش بین گوشی‌های هوشمند در سری ردمی می‌باشد.

علاوه بر این، این گوشی دارای گواهی SGS Low Blue Light است و حالت خواندن ۳٫۰ را پشتیبانی  می‌کند. این به معنای این است که کاربران می‌توانند محتوا را برای مدت زمان بیشتری مشاهده کنند، بدون اینکه به چشمانشان زیاد فشار بیاید.

گوشی Redmi 12 شیائومی دارای سیستم دوربین سه‌تایی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل است، در حالیکه دوربین دوم و سوم به ترتیب ۸ مگاپیکسل اولتراواید و ۲ مگاپیکسل ماکرو هستند. همچنین کاربران Redmi 12 می‌توانند از هفت فیلتر محبوب دوربین برای بهبود تجربه عکاسی خود با استفاده از محاسبات سطح پیکسل و پیش نمایش زمان واقعی بهره‌مند شوند.

علاوه بر این، گوشی هوشمند دارای پردازنده MediaTek Helio G88 است و با افزایش حافظه به عنوان RAM کار می‌کند. همچنین برای کاربران حافظه گسترش یافته تا ۱ ترابایت نیز در دسترس است.

این گوشی هوشمند سطح اولیه دارای حسگر اثر انگشت نصب شده در لبه صفحه است و می‌تواند به عنوان دستگاه کنترل از راه دور IR برای کنترل دستگاه‌های خانگی عمل کند. کاربران این دستگاه جدید را با قیمت مقرون به صرفه ۱۴۹ دلار از امروز می‌توانند خریداری کنند.

3 دیدگاه برای “گوشی ارزان قیمت Redmi 12 شیائومی به بازار آمد

  1. بابک ا گفته:

    واقعا عالی هستش 🔥 امیدوارم فقط باگ ولگ نداشته باشه البته به مقدار کمش همه گوشی ها اینطور هستن ولی ازهرنظر اوکی هستش چیپستش هم قدرتمنده وگیم های سبک رو عالی وگیم های سنگین رو متوسط روبه خوب اجرا میکنه حقیقتا شیاعومی روزبه روز بهتر میشه به امید جلو زدن کامل از سامسونگ که خریداران رو ریشخند میکنه با نزاشتن شارژر اگر هواوی تحريم نبود خدا میدونست چه سرنوشتی منتظر سامسونگ بود به نظر شما اون موقع میتونست شارژر نذاره توی جعبه. 😮 😮 مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.