معرفی جدیدترین گوشی بازی RedMagic

تلفن‌های بازی اغلب در عملکرد و مشخصات خود به حداکثر می‌رسند و این موضوع به خصوص در گوشی بازی جدید از RedMagic صادق است.

به گزارش تکناک، تلفن هوشمند جدید RedMagic 8S Pro اولین گوشی هوشمند اندرویدی است که تا 24 گیگابایت حافظه‌ RAM را ارائه می‌دهد و با پکیج قدرتمندی کنار هم قرار دارد.

RedMagic 8 Pro معمولی در حال حاضر یک تلفن بازی قدرتمند است که شامل Snapdragon 8 Gen 2، صفحه نمایش بزرگ و سریع، و رم فراوان می باشد. اما RedMagic 8S Pro جدید همه چیز را یک قدم جلوتر می برد.

اولا این شامل حافظه می شود. RedMagic 8S Pro اولین گوشی هوشمند اندرویدی با 24 گیگابایت حافظه‌ی RAM است. بیشتر گوشی‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۳ از 8 تا 12 گیگابایت حافظه‌ی RAM استفاده می‌کنند، بنابراین این مقدار به راحتی دو برابر اکثر دستگاه‌ها است. حتی تلفن‌های دیگر بازی که معمولاً به 16 گیگابایت حافظه محدود می‌شدند. این حافظه اضافی عمدتاً به بازی‌ها اختصاص داده خواهد شد، زیرا بیشتر کاربران اصلاً به این مقدار حافظه نیاز ندارند.

با این حال، این با رویکرد بیش از حد RedMagic هماهنگ است. علاوه بر مقدار حافظه بیش از حد، 8S Pro نخستین دستگاهی است که پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اورکلاک شده را به دست می‌آورد. به طور تکنیکی، سامسونگ این قابلیت را در “Snapdragon 8 Gen 2 برای گلکسی” سفارشی خود ارائه داده است، اما این اولین بار است که این قابلیت را خارج از سامسونگ دریافت می‌کنیم. این نسخه در RedMagic 8S Pro با سرعت 3.36 گیگاهرتز همانند سامسونگ اجرا می‌شود.

بقیه‌ قسمت‌های دستگاه شامل نرخ نمونه‌برداری لمسی 960 هرتز در نمایشگر 120 هرتزی 6.8 اینچی، نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.7 درصدی و کلیدهای شانه سریعتر در کنار تلفن است. یک باتری 6,000 میلی آمپرساعت با شارژ 65 وات تلفن را پشتیبانی می‌کند و همچنین پشتیبانی از Snapdragon Sound برای کاهش تاخیر بهتر با هدفون‌های سازگار وجود دارد.

بطور کلی، این یک پکیج عالی است، اما در حال حاضر به چین محدود شده است. RedMagic 8S Pro با شروع قیمت 4399 یوان، با حافظه‌ RAM 24 گیگابایتی، در RedMagic 8S Pro+ با قیمت 7499 یوان عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه بین‌المللی مشخص نشده است، اما RedMagic می‌گوید که “به زودی” عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.