گوشی جدید ULEFONE به بازار آمد

شرکت ULEFONE گوشی هوشمند ARMOR 22 را با دوربین NIGHTELF  اولترا معرفی کرد.

به گزارش تکناک، این مدل برخی از ویژگی‌های  Armor 21 را به همراه برخی نکات نوآورانه به ارث می‌برد. ویژگی‌های برجسته  Armor 22 باید دوربین‌های برتر صنعتی و طراحی نازک محافظت‌شده آن باشد.

طراحی باریک و سخت

به عنوان یک گوشی محافظت‌شده، Armor 22 دارای ضخامتی به اندازه 0.59 اینچ است. همراه با خطوط سفارشی روی پوسته پشتی، به طور کلی طراحی فضای مکانیکی را ارائه می‌دهد. فریم‌های شبکه مربعی با ماژول‌های دوربین، حس فناوری را القا می‌کنند. نوارهای فلزی ضد لغزش با طراحی ارگونومیک، چسبندگی بسیار محکمی را نیز ارائه می دهد.

 

ارتقاء متمرکز بر دوربین – 64 مگاپیکسل

Armor 22 دارای یک دوربین 64 مگاپیکسلی با دید گسترده و یک دوربین 64 مگاپیکسلی برای دید در شب در قسمت پشتی خود است. هر دوی این دوربین‌ها عملکرد دوربین را به سطح بعدی می‌برند. دوربین 64 مگاپیکسلی با دید گسترده از سنسور Sony IMX686 با دیافراگم ƒ/1.89، اندازه سنسور 1/1.7 اینچ و اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر تشکیل شده است که به بیشتر نور وارد دوربین می‌شود و نتایجی بسیار واضح با جزئیات دقیق را به ارمغان می‌آورد. ارزش ذکر آن است که دوربین 64 مگاپیکسلی دید در شب نیز از فناوری برتر صنعت استفاده می‌کند. این دوربین از الگوریتم پیشرفته Ulefone NightElf Ultra 2.0 بهره‌برداری می‌کند و با استفاده از پایدارسازی بیشتر و کمترین تداخل، عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

سایر مشخصات ARMOR 22

بعضی از مشخصات فنی به وضوح به عنوان جانشین مدل قبلی  Armor 21 طراحی شده‌اند. Armor 22 با صفحه نمایش فول اچ‌دی پرده‌ای 6.58 اینچی، با رزولوشن 1080 × 2408 و نرخ تازه سازی بالای 120 هرتز برای تصاویری ساده و واقعی ظاهر می‌شود. همچنین از چیپست MediaTek Helio G96 و سیستم عامل Android 13 پشتیبانی می‌کند. قابلیت IR Blaster نیز برای راحتی در زندگی روزمره در آن وجود دارد.

در مقایسه با باتری بزرگ 9600 میلی آمپرساعت Armor 21، Armor 22 هنوز هم دارای باتری به اندازه‌ی قابل توجهی با ظرفیت 6600 میلی آمپرساعت است. علاوه بر این، نسخه‌ 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی امکان ارتقاء تا 16 گیگابایت رم و همچنین 512 گیگابایت حافظه اضافی را داراست. در حالی که نسخه‌ 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکان ارتقاء تا 16 گیگابایت رم و همچنین 512 گیگابایت حافظه اضافی را داراست، که به شما امکان اجرای همزمان برنامه‌ها و بازی‌های متعدد را می‌دهد و تاخیر یا کاهش سرعتی را تجربه نخواهید کرد.

علاوه بر دوربین اصلی دوگانه 64 مگاپیکسل + 64 مگاپیکسل در پشت گوشی، این دستگاه دارای یک دوربین جلو با رزولوشن 16 مگاپیکسل در یک ناچ کوچک است. حالت عکاسی زیرآب و حالت‌های دیگر عکاسی قابل سفارشی‌سازی در برنامه دوربین وجود دارد. همچنین حالت Gloves در  Armor 22 نیز وجود دارد.

به گفته مقامات Ulefone، Armor 22 دو رنگ کاملاً سیاه و چند گزینه سبز عرضه خواهد شد. شما همواره می‌توانید به وب‌سایت رسمی یولفون مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنید و محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید، که حتی ممکن است باعث دریافت بونوس‌های بیشتری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.