گوشی‌های فراموش شده سامسونگ به‌روزرسانی‌ می شوند

گوشی های قدیمی سامسونگ

سامسونگ اخیراً گرد و غبار را از روی گوشی های قدیمی خود پاک کرده و برخی از بروز رسانی ها را برای آنها ارسال می کند.

به گزارش تک ناک، ما می دانیم که این شرکت به روز رسانی GPS را برای دستگاه های قدیمی مانند گلکسی اس 7 در دسترس قرار داده است ، اما سامسونگ کار را از این هم فراتر برده است . سامسونگ تصمیم گرفته که به‌روزرسانی‌ها را برای میلیون‌ها گوشی گلکسی پشتیبانی‌نشده ارسال کند.

گلکسی اس 8 در سال 2016 عرضه شد و سامسونگ (Samsung Electronics) در سال 2020 به طور رسمی به روز رسانی نرم افزاری این دستگاه را متوقف کرد. گوشی های دیگر شامل گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 بودند.

اکنون، میلیون‌ها گوشی دیگر که به روز رسانی برای آنها متوقف شده بود از سامسونگ به‌روزرسانی دریافت می‌کنند.
به نظر می رسد کار Samsung(South Korean multinational electronics corporation) با گوشی های فوق تمام نشده است ، زیرا این غول فناوری کره ای همچنان در حال به روز رسانی برای دستگاه های قدیمی خود است. این شرکت نه تنها به‌روزرسانی‌ها را برای تلفن‌های بیشتری ارسال می‌کند، بلکه به‌روزرسانی‌ها را برای تلفن‌های قدیمی‌تر نیز ارسال می‌کند.

به گفته Sam Mobile ،به روز رسانی GPS های سامسونگ راه خود را به Galaxy A7 (2018)، Galaxy S5 Neo (2015)، Galaxy S6 (2015) و Galaxy Alpha (2014) باز می کند. انتظار می رود که بیش از 500 میلیون دستگاه  از این تلفن های سامسونگ هنوز در دست کاربران وجود داشته باشد. نیازی به گفتن نیست که این دستگاه‌ها نسبتا قدیمی هستند و احتمالاً برخی از آن‌ها دیگر روشن نمی‌شوند. با این حال، سامسونگ احساس کرد این گوشی ها نیاز به بروز رسانی دارند. اگر شما از این مدل های سامسونگ استفاده می کنید ، این به امکان برای شما قابل دسترس است.

باید در نظر داشته باشید که این به روزرسانی های سامسنوگ تنها بر قابلیت ردیابی GPS گوشی تاثیر می گذارد. شما هیچ ویژگی جدید و هیچ به روزرسانی امنیتی دریافت نمی کنید. بنابراین، اگر هنوز از گلکسی آلفای 8 ساله به عنوان ابزار روزانه راهبری خود استفاده می کنید، قطعاً باید به فکر ارتقاء به یک گوشی جدید باشید. یک گوشی جدید نرم افزار جدیدتر و ایمن تری خواهد داشت. همچنین باتری بسیار سالم تر و کمتر مستعد خرابی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.