گوشی های W24 و W24 Flip سامسونگ در چین رونمایی شد

سامسونگ مدل‌های W24 و W24 Flip را را در چین رونمایی کرده است، که هر دو گزینه‌های با کیفیت تری برای Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 می‌باشند.

به گزارش تکناک، سامسونگ در مدل‌های W24 از حافظه RAM و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به مدل‌های Galaxy Z استفاده کرده است، و همچنین این گوشی ها پنل‌های پشتی سرامیکی مقاوم‌تری نیز دارند.

سامسونگ سری W خود را، که یک جایگزین لوکس برای سری Galaxy Z است که به صورت جهانی عرضه می‌شود، به‌روز کرده است. مثل همیشه سامسونگ مدل‌های جدیدتر سری W را ابتدا در چین عرضه می‌کند. متأسفانه هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت مدل‌های W24 یا W24 Flip را به صورت جهانی نیز ارائه خواهد داد یا خیر.

بر اساس صفحه محصول سامسونگ، W24 و W24 Flip همچنان از قاب‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند، اگرچه سامسونگ به آن‌ها پوشش طلایی براق داده است. با این حال، هر دو مدل دارای پشت سرامیکی هستند که باید نسبت به شیشه ماتی که سامسونگ در Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 استفاده می‌کند، مقاوم‌تر در برابر خراش باشد.

سامسونگ یک لوگوی کوچک را در هر مدل از سری W24 حک کرده است که به معنای “قلب جهان” ترجمه می‌شود. W24 و W24 Flip از نظر فنی دقیقاً همانند نظیر های Galaxy Z خود هستند و هیچ تغییر سخت‌افزاری ای برای سبک بیشتر و لوکس‌تر W24 وجود ندارد.

به جای آن، سامسونگ همچنین لوازم جانبی پیوسته، مانند قلم S Pen مدل W24 را نیز طراحی ویژه کرده است. به طور مشابه، W24 و W24 Flip با انیمیشن‌ها و تصاویر زمینه اختصاصی عرضه می‌شوند، به علاوه جعبه‌های ویژه‌ای تا هر دو را نسبت به Galaxy Z Fold5 یا Galaxy Z Flip5 لوکس‌تر و باکیفیت‌تر جلوه دهد.

قیمت  مدل W24 Flip مبلغ 9,999 یوان چین (تقریباً 1,375 دلار آمریکا) است، که سامسونگ  آن را با 12 گیگابایت حافظه RAM و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز کرده است. در مقابل، مدل W24 با قیمت 16,999 یوان چین (تقریباً 2,337 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد که دارای 16 گیگابایت حافظه RAM اما همچنین 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.