گوشی پرچمدار OnePlus 11 برای سال 2023 معرفی شد

 شرکت OnePlus تصمیم گرفت که سال 2023 را تنها با عرضه یک گوشی پرچمدار مجهز به SNAPDRAGON 8 GEN 2 و به نام OnePlus 11 آغاز کند.

به گزارش تکناک، این دستگاه تنها محصول پرچمدار این شرکت بود که جایگزین نسخه پرو شد. همچنین جزء اولین دستگاه‌هایی بود که با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 عرضه شد، اما ظاهراً قرار نیست برای مدت طولانی تنها گوشی پرچمدار باقی بماند. ما نمی‌دانیم که آیا یک دستگاه پرچمدار مجموعه‌ OnePlus 11 جدید در حال توسعه است یا خیر، اما یک دستگاه جدید به نام OnePlus Ace 2 Pro به زودی با چیپست پرچمدار 2023 عرضه خواهد شد.

برای یادآوری، OnePlus در ماه فوریه، OnePlus Ace 2 را با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1، به عنوان یک پرچمدار هوشمند با قیمت مناسب عرضه کرد. پس از آن، نسخه Ace 2V با پردازنده Dimensity 9000 به بازار عرضه شد. حالا به نظر می‌رسد که در حال دیدن عرضه نسخه Ace 2 Pro با پردازنده SNAPDRAGON 8 GEN 2 هستیم.

این اطلاعات به طور مستقیم توسط تیپستر Digital Chat Station اعلام شده است. علاوه بر پردازنده Snapdragon 8 Gen 2، او به استفاده از نمایشگر منحنی 1.5K هم اشاره کرده است. در گوشی OnePlus 11 وضوح این نمایشگر زیر پنل QHD+ قرار خواهد گرفت. بنابراین فکر نمی‌کنیم که در آینده نزدیک به OnePlus 11 Pro یا OnePlus 11T تغییر نام داده شود.

 شرکت OnePlus تصمیم گرفت که سال 2023 را تنها با عرضه یک گوشی پرچمدار مجهز به SNAPDRAGON 8 GEN 2 و به نام OnePlus 11  آغاز کند.

Digital Chat Station اعلام کرده است که به نظر می‌رسد این پنل چیز جدیدی برای عرضه دارد و توسط BOE آزمایش شده است. آیا می تواند یک فناوری جدید برای اسکنر اثر انگشت باشد؟ هنوز به این مساله اطمینان نداریم. انتظار می رود در ماه های آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود، زیرا هنوز هیچ پیش بینی برای راه اندازی چنین دستگاهی وجود ندارد. در هر صورت، OnePlus Ace 2 Pro در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند، اما باید چند ماه پس از عرضه، تغییر نام تجاری جهانی پیدا کند.

به عنوان مثال، قرار است OnePlus Ace 2V به زودی به عنوان OnePlus Nord 3 در برخی بازارها عرضه شود. وان‌پلاس Ace 2 نیز به عنوان OnePlus 11R در چین در دسترس است. بنابراین، وان‌پلاس Ace 2 Pro به عنوان دستگاهی بین سری Reno و سری 11 در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.