گوشی گلکسی S23 FE در آستانه ورود به بازار

گزارش جدیدی درباره گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE نشان می‌دهد که نسخه آمریکایی این دستگاه در حال حاضر گواهی FCC را دریافت کرده است.

به گزارش تکناک، فهرست FCC این دستگاه به تازگی در معرض دید عموم قرار گرفته است. با آخرین لیست FCC، واضح است که سامسونگ آماده راه اندازی این دستگاه است. این گوشی ماه‌هاست که در حال آزمایش بوده و اکنون تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

طبق گزارش Sammobile، گوشی همراه Galaxy S23 FE با شماره مدل SM-S711U در تاریخ ۲۵ آگوست توسط FCC تأیید شد. در واقع، این سازمان نظارتی از ماه می برخی آزمون‌ها را بر روی Galaxy S23 FE انجام داده بود و در تاریخ ۷ ژوئن نتایج آن را اعلام کرد.

در طول دوره تا ۲۷ ژوئیه، آزمون دومی بر روی تلفن‌های قراردادی و مدل‌های دیگر انجام شد. متأسفانه، اطلاعات کمی در مورد این دستگاه در مستندات FCC آشکار شده است، اما شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد Galaxy S23 FE را با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 در بازار آمریکا و با پردازنده Exynos 2200 در سایر بازارها تجهیز کند.

درباره زمان عرضه محصول، شایعات قبلی به عرضه گوشی در بازارهای محدود در سه ماه سوم سال و عرضه در بازارهای بیشتر در سه ماه آخر اشاره می‌کردند. در برخی از کشورها و مناطق، ممکن است عرضه گلکسی S23 FE تا سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به تعویق بیفتد.

در اینجا خلاصه ای از آنچه باید از Samsung Galaxy S23 FE آینده انتظار داشته باشیم آورده شده است.

  • پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 / Exynos 2200
  • نمایشگر Dynamic AMOLED با سایز 6.4 اینچ، رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز
  • دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل (با پشتیبانی از استابیلایزر اپتیکال تصویر OIS)، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسل
  • باتری داخلی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت، با پشتیبانی از شارژ 25 وات

نتیجه

گلکسی S23 FE سامسونگ نسخه‌ای کمتر از سری پرچمدار گلکسی S23 است. ظهور این دستگاه در چندین وبسایت گواهی نامه نشان می‌دهد که عرضه این گوشی همراه به زودی رخ خواهد داد. بنابراین، اگر طرفدار مدل‌های FE سامسونگ هستید، ممکن است بخواهید چشمانتان را به خبرها دوخته و منتظر مدل جدید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.