گوشی Redmi Turbo 3 رسما رونمایی شد

شرکت شیائومی پس از چندین افشاگری، رسما از گوشی Redmi Turbo 3 که بخشی از سری جدید گوشی های Turbo ردمی است رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، همانطور که وانگ تنگ، مدیر برند ردمی، توضیح داده است، این سری جدید یک رده پایین‌تر از سری K قرار خواهد گرفت. در حالی که گوشی‌های هوشمند K روی سخت‌افزار تمرکز می‌کنند و بهترین تجربه پرچمدار را ارائه می‌دهند، گوشی‌های توربو موقعیت متفاوتی دارند.

این سری جدید نیز به عنوان پرچمدار طبقه‌بندی می‌شوند، اما قدرتمندترین پردازنده را نخواهند داشت. در عوض، این گوشی‌ها یک رده بالاتر از میان‌رده و یک رده پایین‌تر از گوشی‌های رده‌بالا قرار می‌گیرند. با این حال، شیائومی اکنون طراحی Redmi Turbo 3 را به طور رسمی به نمایش گذاشته است.همچنین با تاریخ عرضه و اطلاعات پردازنده گوشی آشنا شدیم.

Redmi Turbo 3 به یک پرچمدار عالی و مقرون به صرفه تبدیل می‌شود . Redmi Turbo 3 در تاریخ 10 آوریل رسما در چین عرضه خواهد شد. این معرفی همراه با اطلاعات پردازنده گوشی است. همانطور که برخی از ما حدس می زدیم، تایید شده است که این دستگاه از اسنپدراگون 8s نسل 3 که به تازگی عرضه شده است، بهره می برد.

در صورتی که پوشش خبری ما در مورد این پردازنده را از دست داده اید، باید بگوییم که این پردازنده به اندازه اسنپدراگون 8 نسل 3 معمولی قدرتمند نیست. با این حال، یک قدم بالاتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 نسل گذشته است.

این جایگاه پردازنده باعث می شود Redmi Turbo 3 بسیار بهتر از میان رده ها باشد، اما کمی از پرچمداران فعلی عقب است. اما خبر خوب این است که متوجه نخواهید شد که این گوشی هوشمند قدرتمندترین پردازنده موبایل را ندارد.

همانطور که توسط شیائومی فاش شد، Redmi Turbo 3 در AnTuTu امتیاز 1،754،299 را کسب می کند که امتیاز بسیار قابل قبولی است. برای مقایسه، ROG Phone 8 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 3 در حال حاضر بالاترین امتیاز 2،141،448 امتیاز را دارد. بنابراین، گوشی جدید واقعاً به پرچمداران فعلی نزدیک است.

تیزر رسمی در مورد طراحی نشان می دهد که این گوشی دارای یک دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. همچنین مشخص شد که Turbo 3 در سه رنگ عرضه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.