گوگل ارسال پیام ماهواره ای را به 150 کشور جهان می برد

برنامه Google Messages ممکن است با راه‌اندازی خدمات پیام رسانی از طریق ماهواره، در بیش از 150 کشور قابلیت ارائه داشته باشد.

به گزارش تکناک، شواهد بیشتری در مورد ویژگی‌های ارسال پیامک مبتنی بر ماهواره به Google Messages ظاهر شده است.

با توجه به رشته کدهای موجود در آخرین نسخه این برنامه، ممکن است گوگل با گارمین شریک شود تا SOS را از طریق ماهواره به گوشی‌های اندرویدی بیاورد.

هفته گذشته، کاربر توییتر به نام Neïl Rahmouni نشانه هایی در رابط کاربری پیام‌های گوگل کشف کرد که نشان می‌دهد پشتیبانی از ارسال پیام از طریق ماهواره در حال ورود به Google Messages است.

Rahmouni همچنین کسی است که شواهدی مبنی بر مشارکت احتمالی گارمین در این خدمات پیدا کرده است. این شرکت فیتنس قبلاً محصولات ارتباطی ماهواره‌ای متعددی داشته است، بنابراین منطقی است که گوگل با آن همکاری کند و از زیرساخت بنیادی آن، از جمله مراکز پاسخگویی اضطراری برای هماهنگی در مورد نجات استفاده کند.

طبق وب‌سایت این شرکت، خدمات SOS از طریق ماهواره گارمین در بیش از ۱۵۰ کشور در تمام قاره‌های جهان در دسترس است. این می‌تواند به Google Messages مزیت مهمی نسبت به سرویس ارتباط ماهواره‌ای رقیب اپل بدهد که در حال حاضر فقط در تعداد محدودی از کشورها در دسترس است.

با این حال، این منبع خبری به درستی توصیه می‌کند که از عجله کردن خودداری کنید و بدون شک به خبرهای مربوط به همکاری Google Messages و Garmin اعتماد نکنید. همه چیز تا زمان راه‌اندازی خدمات ارسال پیام از طریق ماهواره در پیام‌ها قابل تغییر است و اگرچه گوگل تایید کرده است که ارتباط ماهواره‌ای با اندروید ۱۴ امکان‌پذیر خواهد بود، هنوز نمی دانیم کی و کجا در دسترس قرار می گیرد یا کدام تلفن ها از آن پشتیبانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.