گوگل با هوش مصنوعی گالری تصاویر را جذاب تر می کند

گوگل می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی به شما در نام‌گذاری تمامی مجموعه‌های عکس تان در برنامه Photos کمک کند، چون احتمالا خودتان نامی برای آنها نخواهید داشت.

به گزارش تکناک، گوگل در برنامه Photos خود، برگه‌ خاطرات جدیدی را اضافه می‌کند تا یک مکان مخصوص برای مجموعه‌های خودکار تولید شده از تصاویر ایجاد کند.

این مجموعه‌های تولید شده توسط گوگل سال‌هاست که در بالای برنامه Photos ظاهر می‌شوند، اما اکنون یک دکمه مخصوص برای آن‌ها در پایین برنامه اضافه خواهد شد. عناوین پیش‌فرض برای خاطرات معمولاً نام‌های مبتنی بر موقعیت با استفاده از متادیتای GPS تصاویر هستند.

ویژگی جدید عناوین هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نمایش‌های شبیه به استوری اینستاگرام را با کمی سرگرمی و جزئیات بیشتر خلاصه کنید.

وقتی به یک مجموعه خاطرات نگاه می‌کنید، می‌توانید دکمه جدید “help me title” را انتخاب کنید که با استفاده از هوش مصنوعی تولیدی، بر اساس محتوای تصاویر، یک نام ایجاد می‌کند و اگر نتیجه اولیه مطابق با آنچه می‌خواهید نباشد، می‌توانید “hint” را اضافه کنید، که در واقع به ربات راهنمایی می‌کند تا عنوان را به سمتی که شما می‌خواهید هدایت کند.

نمای جدید خاطرات از امروز در آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد و  در ماه‌های آینده در سراسر جهان قابل دسترسی خواهد بود. در آینده، گوگل نیز قصد دارد گزینه‌های اکسپورت ویدیو برای خاطرات را فراهم کند تا این خاطرات به راحتی از طریق پیام‌رسان‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. برنامه Photos اپل در حال حاضر به تولید “For You” و نمایش‌های اسلایدی سفارشی امکان اکسپورت به ویدیو برای به اشتراک گذاری را فراهم می‌کند.

وقتی درست کار کند، خاطرات عکسی ایجاد شده از گوگل، اپل، فیسبوک و دیگران می‌تواند شما را از تعطیلات خانوادگی به یک کنسرت شگفت‌انگیز ببرد و شما را برای ساختن خاطرات بیشتر با عزیزانتان شگفت زده کند. اما در برخی مواقع، ممکن است بدون تمیزکاری، عکس‌هایی را انتخاب کند که معنی ندارند و لحظات گذشته‌ای را در زندگیتان بیاورد که نمی‌خواهید آنها را مجدد تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.