گوگل جستجو در موضوعات را با طراحی مجدد پنل دانش آسان‌تر می‌کند

پنل دانش جستجوی گوگل

گوگل اعلام کرد با طراحی مجدد پنل دانش، جستجو در موضوعات را با برجسته کردن مرتبط‌ترین و مفیدترین اطلاعات برای کاربران خود آسان‌تر می‌کند.

به گزارش تکناک، در طراحی جدید این نکات برجسته به شکل کارت هایی در یک طرح بندی شبکه‌ای چیده شده اند و آنچه نشان داده می شود به موضوع بستگی دارد.پنل دانش جستجوی گوگل

برای مثال در مورد شهرها، «میانگین آب و هوا» (به صورت بالا/پایین برای ماه)، مدت زمان و مسیر رسیدن به آن مکان، نقشه و توضیحات را نشان می‌دهد.

هنگام جستجوی غذاها و دستور پخت‌ها، ابتدا توضیحات و سپس ویدیوها و مقالاتی از جمله اسلاید تصاویر «مسائلی که باید بدانید» ظاهر می‌شود. در تلفن همراه، این کارت‌ها اغلب با مضمون محتوا (به عنوان مثال، سبز پستو، راگو قرمز و غیره) طراحی می‌شوند. با این حال، بسیاری از کارت ها تصاویر تصادفی هستند.

با اسکرول کردن، نتایج معمول وب ظاهر می شوند. در تلفن همراه، ما فقط شاهد طراحی مجدد پنل دانش در دو دسته بیان‌شده در بالا هستیم.

در نسخه دسکتاپ، فقط برای اطلاعات افراد وجود دارد و یک شبکه پنل دانش بزرگ با شروع از تصاویر و مواردی مانند سن، همسر و حساب رسانه های اجتماعی را برجسته می کند. همچنین ممکن است برای ورزشکاران کارت هایی برای قد، ارزش دارایی‌ها و خلاصه ویدیوی اخیر نمایش داده شود. نوار کناری سمت راست همچنان برای توضیحات و سایر اطلاعات استفاده می شود.

پنل دانش جستجوی گوگل

اولین موردی که بعد از نوار جستجو ظاهر می شود، این شبکه کاملاً برجسته است و توجه کاربر را به خود جلب می کند.

گوگل هنوز این طراحی کارت جدید را برای همه دسته‌های پنل دانش یا حتی هر نتیجه در یک دسته به طور گسترده ارائه نکرده است. علاوه بر اطلاعات، گوگل «محتوای سازندگان در وب باز» را برجسته خواهد کرد.

برای موضوعاتی مانند شهرها، ممکن است داستان‌های بصری و ویدیوهای کوتاهی از افرادی که از آن بازدید کرده‌اند، نکاتی در مورد نحوه کاوش در شهر، کارهایی که باید انجام دهید، نحوه رسیدن به آنجا و سایر جنبه‌های مهمی که ممکن است بخواهید در هنگام برنامه‌ریزی سفر خود بدانید، ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.