گوگل ویژگی “انرژی پایدار” را به جستجوی موبایلی خود افزود

انرژی پایدار

گوگل در رویداد Search On خود اعلام کرد که چندین ویژگی انرژی پایدار جدید را به برنامه جستجو موبایل خود اضافه می کند.

به گزارش تک ناک، در یکی از این ویژگی ها غول جستجو شروع به نشان دادن هزینه سوخت سالانه برای خودروها در نتایج جستجو می کند تا به افرادی که در بازار به دنبال خودروی جدید هستند کمک کند.گوگل همچنین تخمین آلایندگی خودروها را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید درک بهتری از مقایسه یک مدل خودروی خاص مورد علاقه خود با مدل‌های مشابه داشته باشید. گوگل می گوید این ویژگی های جدید طی چند روز آینده عرضه خواهند شد.

اگر در بازار به دنبال خودروهای برقی هستید، گوگل به زودی هزینه های تخمینی، برد و سرعت شارژ خودروهای برقی مختلف را نشان خواهد داد. همچنین می‌توانید به سرعت ایستگاه‌های شارژ عمومی را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید که با خودروی الکتریکی خاصی که می‌خواهید بخرید سازگار هستند.

این کار تصمیم گیری در مورد خرید را برای شما کمی آسان‌تر می‌کند. کاربران در ایالات متحده همچنین به زودی مشوق های مالیاتی فدرال موجود در جستجو را در هنگام تغییر به خودروهای برقی مشاهده خواهند کرد.
علاوه بر این، گوگل شروع به هایلایت کردن محصولاتی که دارای مالکیت قبلی هستند در نتایج جستجو می کند .در اواخر سال جاری، برچسب جدیدی با عنوان « مالکیت-از-قبل» وجود خواهد داشت که در کنار اقلام خریدی که دست دوم هستند نمایش داده خواهد شد. این شرکت می‌گوید این ویژگی به گونه‌ای طراحی شده است که انتخابهای انرژی پایدار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند و احتمالاً حتی باعث صرفه جویی در هزینه خرید خودرو خواهد شد.

غول جستجو همچنین ، اطلاعات میزان انتشار کربن مواد تشکیل دهنده را هنگام جستجوی دستور العمل های آشپزی اضافه می کند. به زودی، هنگامی که دستور العمل های خاصی مانند “دستور العمل های پخت لوبیا” یا “مرغ کلم بروکلی” را جستجو می کنید، می توانید مشاهده کنید که چگونه میزان انتشار کربن در تولید یک ماده با مواد دیگر مقایسه می شود.

به عنوان مثال، می توانید میانگین انتشار گازهای گلخانه ای را برای تولید گوشت گاو در مقابل بره مقایسه کنید. گوگل می‌گوید اطلاعاتی که نمایش داده می‌شود از سازمان ملل گرفته شده است. این ویژگی به زودی در سراسر جهان در دسترس کاربران انگلیسی زبان قرار خواهد گرفت.

گوگل می‌گوید علاقه جستجو به عباراتی مانند «وسایل نقلیه الکتریکی»، «انرژی خورشیدی» و «فروشگاه‌های صرفه‌جویی» در سال گذشته به بالاترین سطح جهانی رسیده است، که نشان می‌دهد مردم به دنبال راه‌هایی برای استفاده بیشتراز منابع پایدار انرژِی هستند. هدف از ویژگی‌های جدیدی که امروز فاش شد، ارائه راه‌های جدید به کاربران برای پایداری انرژی بیشتر است.
این اعلامیه زمانی منتشر می شود که گوگل ابزارهای جدیدی را برای کمک به کاربران در انتخاب گزینه های بیشتر انرژی پایدار اضافه کرده است. هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که تعدادی ویژگی جدید اضافه می کند که به مسافران امکان می دهد جستجوهای خود را بهتر فیلتر کنند تا هنگام رزرو پرواز یا هتل و همچنین گزینه های بهبود یافته برای قطار، انتخاب های بهتری داشته باشند. با این گسترش، کاربران می‌توانند مستقیماً جستجوهای پرواز و هتل خود را فیلتر کنند تا گزینه‌های انرژی غیرپایدار را به طور کامل از نتایج جستجو حذف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.