گوگل Nearby Share را در برنامه Files ارائه کرد

تب Nearby Share با طراحی مجدد Material You به رابط کاربری سیستم گوگل اضافه شده است و با این تغییر حضور آن در برنامه Files by Google برجسته‌تر از گذشته می‌شود.

به گزارش تکناک، گوگل تب “Share” با نماد دو فلش در برنامه Files را به “Nearby Share” با نماد دو مارپیچ جایگزین و نام آن را تغییر داده است. هیچ تغییر واقعی تاکنون در عملکرد این برنامه مشاهده نشده است. شرکت باید درباره عملکرد متفاوت آن توضیحاتی ارائه دهد.

همچنین شاهد عرضه به‌روزرسانی سرور این ویژگی با نسخه 1.0.502292351 برنامه Files خواهیم بود. (میانبر برنامه به روز نشده است.)

در نمایشگاه CES 2023، گوگل دسترسی به Nearby Share را در 3 میلیارد دستگاه اعلام کرد. آخرین به‌روزرسانی آن در سال گذشته، پشتیبانی از اشتراک‌گذاری خودکار را اضافه کرد. همچنین قرار بر ارائه امکان اشتراک فایل با رایانه‌های شخصی ویندوز با استفاده از آن بوده است اما هنوز عملی نشده‌است.

در همین حال، Files by Google در هند از فایل‌های دیجیتالی تأیید شده توسط دولت پشتیبانی می‌کند و به افراد اجازه سازماندهی و دسترسی آسان و خصوصی سریع و ایمن به اسناد پرکاربرد در تلفن‌های هوشمند خود مانند گذرنامه‌، گواهی‌نامه رانندگی، کارت‌های واکسیناسیون با دسته‌بندی  در یک تب جدید «Important» بین تب‌های «Clean» و «Browse» را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.