گیمرها منتظر این 4 مانیتور بازی جدید باشند

اگر در حال حاضر به دنبال بهترین مانیتور بازی هستید تا مثلاً بازی Starfield را اجرا کنید، شرکت‌های Dell و Alienware با عرضه چند مدل جدید و جذاب از شما پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش تکناک، شرکت‌های Dell و Alienware چهار مانیتور جدید را معرفی کرده‌اند. این مدل های جدید شامل مانیتور Dell 27 G2724D و Dell 25 G2524H و دو مانیتور بازی Alienware 27 است. بدون توجه به نیازها و سلایق شما، ممکن است یکی از این مانیتورها را بپسندید و تجربه بازی شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

اولین مانیتورها مربوط به Dell هستند. مانیتور بازی Dell 27 دارای نرخ تازه‌سازی 165 هرتز با زمان پاسخ 2 میلی‌ثانیه، وضوح QHD و گواهینامه DisplayHDR 400 است. و در حالی که مانیتور Dell 25 هزینه‌ای کمتر دارد، گیمرها هنوز می‌توانند از آن استفاده کنند. این مانیتور دارای نرخ تازه‌سازی 280 هرتز با زمان پاسخ 0.5 میلی‌ثانیه و وضوح FHD است.

هر دو مانیتور با پشتیبانی AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync همراه بوده و با استند قابل تنظیم ارتفاع همراه هستند.

همچنین می‌توانید به سمت مانیتور AW2724HF یا AW2724D شرکت Alienware بروید. مانیتور AW2724HF با نمایشگر Full HD، نرخ تازه‌سازی 360 هرتز و زمان پاسخ 0.5 میلی‌ثانیه عرضه شده است. از سوی دیگر، مانیتور AW2724D دارای وضوح QHD بالاتر با نرخ تازه‌سازی 180 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی‌ثانیه است.

در مقایسه با AW2724HF، مانیتور AW2724DM یک مانیتور ارزان قیمت است، اما به دلیل پشتیبانی از AMD FreeSync، NVIDIA G-Sync و HDR600، تفاوت را کاهش می‌دهد.

هر دو مانیتور دارای طراحی شیک و مدرن هستند. آنها با بازطراحی Legend 2.0 عرضه شده‌اند که در آن، پایه‌ی شش ضلعی کوچکتری وجود دارد که به شما در صرفه‌جویی در فضای میز کمک می‌کند و حتی دارای نورپردازی Alien FX قابل تنظیم است.

همچنین می‌توانید پایه را تنظیم کنید تا از نمایشگر بدون تابش خیره کننده لذت ببرید. مدل AW2724H همچنین دارای آویز هدستی قابل جمع شدن و یک جوی‌استیک OS در وسط است که به شما در مسیریابی بهتر کمک می‌کند.

مانیتور Dell 27 در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد، در حالی که مانیتور Dell 25 در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۳ با قیمت ۲۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد. همچنین می‌توانید در حال حاضر مانیتور Alienware 27 AW2724HF را با قیمت ۴۶۰ دلار تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.