تماشای تمام صفحه ویدیوها در تیک‌تاک امکانپذیر می‌شود

تیک تاک در طرحی آزمایشی و به منظور ارايه یک گزینه جدید حالت تماشای تمام صفحه ویدئو را به تعداد کمی از کاربران خود ارائه کرده است.

تیک‌تاک در طرحی آزمایشی و به منظور ارايه یک گزینه جدید حالت تماشای تمام صفحه ویدئو را به تعداد کمی از کاربران خود ارائه کرده است.

به گزارش تکناک، در این ویژگی اگر ویدئو ها با نسبت ابعاد افقی فیلمبرداری شوند، گزینه ای برای تبدیل آنها به قالب افقی در تمام صفحه در تیک تاک وجود خواهد داشت.

با توجه به اینکه تیک‌تاک به تازگی مدت زمان فیلم های خود را تا 10 دقیقه کرده است و هنوز به طور کامل در این پلتفرم از آن استفاده نمی‌شود، بدیهی است با این حرکت از نظر زمان مشاهده (جایی که قبلاً از یوتیوب فراتر رفته است) قصد تسلط دارد، و فیلم های افقی طولانی ممکن است ابزاری جدیدی برای تقویت برتری آن باشد.

اما فیلم های طولانی‌تر تمرکز تیک‌تاک نیستند. یکی از اسرار موفقیت تیک‌تاک ، علاوه بر الگوریتم تنظیم نشده آن، قالب مختصر آن است و می توان به لطف محتوای سریع بصری آن، ده ها فیلم و مضمون را در زمان کوتاه مشاهده کرد. فرمت افقی شامل روند متفاوت و آرام تری می‌شود. ویدیو‌های 10 دقیقه‌ای نشان‌دهنده عملکرد متفاوتی نبوده‌اند، و دلایل زیادی برای ایجاد تغییر خاصی با ارائه حالت افقی وجود ندارد.

تماشای تمام صفحه ویدیوها در تیک‌تاک امکانپذیر می‌شود

digikala

ویدیو‌های YouTube shorts در تیک‌تاک و  ویدیو‌های تیک‌تاک در YouTube shorts نمایش داده می‌شود. محتوای بازیافت شده نتیجه اجتناب ناپذیر نبرد قالب‌هاست. Reels و Shorts در ابتدا متشکل از فیلم های تیک‌تاک بود. اگر این پلتفرم فیلم های افقی را معرفی کند ، به احتمال زیاد فیلم هایی برای یوتیوب نیز در تیک‌تاک ضبط خواهد شد. داشتن همه موارد از جمله محتوای عمودی و افقی ، Stories و ادغام Bereal منطقی به نظر می‌رسد. با این حال ، عدم علاقه به Stories در تیک‌تاک یا IGTV اینستاگرام نشان دهنده خلاف آن است. تقاضای مصرف‌کننده هنوز بر وجود برنامه تخصصی قوی است.

در یوتیوب سازندگان می توانند از کار خود درآمد کسب کنند. وقتی صحبت از پرداخت خالص برای هر بازدید می شود ، یوتیوب از درآمد مالی بهتری برخوردار است (به استثنا کمپین ها). میزان بازدید در مقایسه با یوتیوب به دلیل الگوریتم ساده تر تیک‌تاک، ناچیز است و نیازی به تغییر کامل از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر نیست. زیرا درآمد یک کاربر با میلیون ها بازدید در تیک‌تاک همیشه از یک هنرمند با همان تعداد بازدید در یوتیوب میزان کمتری خواهد بود.

از طریق امکانات مختلف، تیک‌تاک امکان پیوند با سایر پلتفرم‌ها را فراهم می کند، مطمئناً سازندگان می توانند از آن برای رسیدن به هدف دستیابی مشترکین در کانال های یوتیوب خود استفاده کنند.

جاه طلبی ممکن است تیک‌تاک را به خطر بیاندازد. استقرار نهایی فیلم های افقی هنوز تأیید نشده است ، اما همه نشانه ها به اعمال زودهنگام این گزینه اشاره می‌کند. جاه طلبی تیک‌تاک ممکن است آن را به حرکت به سمت آشفته بازار برنامه های مختلف که از هدف اولیه محبوب خود (فیلم های کوتاه عمودی) دور شدند سوق دهد.

TikTok Now

تماشای تمام صفحه ویدیوها در تیک‌تاک امکانپذیر می‌شود

TikTok Now و نحوه عملکرد آن در اینجا آمده است. با ارائه عملکرد فی‌البداهه TikTok Now آنچه را که شبکه اجتماعی Bereal ارائه می‌کند، تکرار کرده است. کاربر مجاز به تهیه یا تغییر محتوا در آن نخواهد بود. درعوض ، باید آنچه در حال حاضر انجام می دهد بدون اضافات و خام به نمایش بگذارد.

ویژگی Bereal توسط تیک‌تاک تقلید شد و TikTok Now (video-focused social media and social networking service owned by ByteDance) را توسعه داد. Bereal یک شبکه اجتماعی است که روی فی‌البداهگی متمرکز شده است و در آن کاربر به طور تصادفی یک بار در روز به اشتراک کاری که در حال انجام آن است دعوت می‌شود و یک زمان کوتاه برای گرفتن عکس از آن به او داده می شود.

این یک ایده واقعاً جدید است و کاربر را به ثبت یک لحظه خاص و ارسال بلافاصله آن بدون هیچ گونه ویرایش، بر خلاف به اشتراک گذاری محتوایی تهیه شده با گزینه ویرایش پیش از انتشار ترغیب می کند و به جای اطمینان از انتشار موجب خلق یک اثر فی‌البداهه می‌شود.

علاوه بر این، طبق مرسومات دنیای شبکه های اجتماعی، با ظهور یک ایده جدید توسط پلتفرم‌های تازه‌کار، شبکه های از قبل تأسیس شده آشکارا از آن تقلید می کنند تا موقعیت خود را حفظ و از تهدید جدید جلوگیری کنند. اکنون TikTok Nowمسئول انجام این کار است.

با وجود استقلال TikTok Now از تیک‌ تاک ، محتوای آن به طور یکپارچه در شبکه اصلی اجتماعی ادغام می شود و یک صفحه را با مطالبی فراهم می کند و سپس کاربر را به برنامه دیگر هدایت می کند. این ابزاری برای ترغیب کاربر برای شرکت در این شیوه جدید ارتباطی هنگام استفاده از یک برنامه متفاوت است.

اکنون می توان پست های خود و همچنین دوستان و کاربران دیگر را در سراسر جهان در تیک‌تاک (یک شبکهٔ اجتماعی اشتراک ویدئوی کوتاه) مشاهده کرد. هیچ کس نمی‌تواند زمان درخواست مشارکت در اشتراک محتوا را پیش بینی کند و پس از انجام این کار ، شما فقط یک زمان کوتاه برای انجام این کار خواهید داشت. تنظیمات برنامه به هر کاربر امکان کنترل مشاهده محتوا TikTok Now برای مخاطبان مورد نظر را می‌دهد.

نحوه عملکرد TikTok Now

استفاده از TikTok Now فوق العاده آسان است. کاربر هر روز یک یادآوری برای نوشتن مطالب و ارسال آن دریافت می‌کند. بدون توجه به زمان دریافت آن در روز او فقط سه دقیقه برای بارگذاری محتوا زمان خواهد داشت. بنابراین باید آنچه در حال انجام آن است، ضبط کند.

تنها راه دسترسی به محتوا از طریق دوربین دستگاه تلفن همراه است. در حال حاضر نمی توان مطالب را از گالری تلفن های هوشمند خود ارسال کرد. بنابراین بهتر است یک عکس بگیرید یا یک فیلم درست کنید. این محتوا باید در لحظه و بدون هیچ گونه مورد افزوده یا تزئینات باشد. و کاربر قادر به تغییر عکس ها نخواهد بود.

دوربین های جلو و عقب روی تلفن هر دو برای ضبط می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. به این ترتیب ، می توان از دوربین عقب برای ضبط دیدگاه خود استفاده کرد. در عین حال همزمان از دوربین جلو برای نشان دادن کاری که در حال انجام هستید، استفاده کرد.

مطالب نباید خیلی طولانی باشند زیرا TikTok Now فقط اجازه اشتراک فیلم ها و عکس های ده ثانیه‌ای را می‌دهد. از تنظیمات برنامه ، همچنین می توان مخاطبین مورد نظر را انتخاب کرد.

نکته آخر اینکه باید توجه داشته باشید که دو روش برای دسترسی به این محتوا وجود دارد. شما از همان حساب کاربری استفاده خواهید کرد و یک برگه در حال حاضر در برنامه اصلی تیک‌تاک برای مبتدیان دارید. با این حال ، شما به یک برنامه مستقل نیز نیاز دارید که برای iOS و Android به منظور ایجاد محتوا در دسترس باشد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.