یک باگ جدید برای کاربران توییتر دردسرساز شد

مشکل جدید ظاهر شده در توییتر موجب بازگشت توییت‌های حذف شده کاربران شده است. بنابراین اگر توییت‌ یا ریتوییتی را حذف کرده‌اید، بهتر است حساب خود را دوباره بررسی کنید.

به گزارش تکناک، دو هفته پیش، جیمز وینسنت در The Verge تمام توییت های خود را حذف کرد. اما امروز، او متوجه بازگشت تعداد انگشت شماری از توییت‌های قدیمی خود، برخی ریتوییت‌های مربوط به سال ۲۰۲۰ و فعل و انفعالاتی که از حذف آنها در نمایه‌اش مطمئن بود، شد.

با بررسی بیشتر وضعیت، وینسنت متوجه شد او تنها کسی نیست که تحت تأثیر این باگ توییتر قرار گرفته است و ده ها هزار توئیت مربوط به دیگر کاربران نیز دوباره ظاهر شده‌است.

هفته گذشته، دیک مورل در شبکه اجتماعی Mastodon گفت از 38000 توییتی حذف شده خود، 34000 توییت بازگشته است.

او گفت: امروز از خواب بیدار شدم و دیدم 34 هزار توییت من توسط توییتر بازیابی شده است!.این نشان می دهد که چرا هرگز نباید از توییتر استفاده کرد!.

وینسنت خاطرنشان کرد اطلاع از گستردگی این موضوع دشوار است. اما به گفته مورل پس از عنوان کردن بازگشت 34000 توییت خود، 400 نفر برای این اشکال با او تماس گرفته اند.

بروز این مشکل احتمالا به دلیل اشکال در نحوه عملکرد ابزارهای شخص ثالث با امکان حذف توییت ها توسط کاربران و یا بروز یک مشکل در سرور توییتر است. نکته جالب این است که وینسنت و مورل هر دو از ابزارهای مختلف برای حذف انبوه توییت‌ها استفاده کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.