یک سریال یا فیلم بر اساس بازی Elden Ring ساخته می‌شود!

 اشاره George R.R. Martin به سریال یا فیلم Elden Ring

جرج آر. آر. مارتین، نویسندۀ مشهور رمان‌های فانتزی، در وبلاگ خود به ساخت سریال یا فیلم بر اساس بازی Elden Ring اشاره کرده است.

به گزارش تک‌ناک، آیا دوست دارید یک فیلم یا سریال تلویزیونی بر اساس آخرین شاهکار فرام‌سافت‌ور، یعنی بازی Elden Ring، ساخته شود؟ به نظر می‌رسد این کار اجرایی می‌شود، چرا که George R.R. Martin در آخرین به‌روزرسانی وبلاگ خود به آن اشاره کرده است.

نویسندۀ A Song of Ice and Fire با استودیوی ژاپنی در فرانچایز فانتزی جدید همکاری کرد و اسطوره‌شناسی، جهان‌سازی و شخصیت‌هایی را که داستان بازی بر اساس آن استوار شده است، ارائه کرد. در واقع Elden Ring به موفقیت تجاری و انتقادی برجسته‌ای دست یافت.

در ماه می 2023، این بازی حتی جایزۀ Nebula را برای داستان خود دریافت کرد. این جایزه که هم جرج ریموند ریچارد مارتین و هم هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی Elden Ring آن را کسب کردند، به تازگی به ژاپن ارسال شده است.

ما در مورد شایعات برای یک اقتباس اطلاعات زیادی کسب نکردیم. در واقع حرف‌های عجیب مارتین این شایعه را آغاز کرده است و ما نمی‌توانیم تصور کنیم برای مردی که کارش انتخاب کلمات مناسب می‌باشد این موضوع غیرعمدی گفته شود. با وجود این، ناشر Bandai Namco در مارس 2022 اشاره کرد که Elden Ring می‌تواند فراتر از بازی‌ها گسترش یابد.

با توجه به سابقۀ شرکت مادر استودیو فرام‌سافت‌ور (Kadokawa Corporation) که در تولید انیمه به صورت تخصصی کار می‌کند، ممکن است اقتباس نمایشی از بازی Elden Ring در دست ساخت داشته باشد. همچنین ساخت انیمه از بازی Elden Ring با توجه به محبوبیت آن، اقدامی منطقی به نظر می‌رسد. در سه سال قبل نیز مطلبی در زمینۀ همکاری با سونی منتشر شد، که می‌تواند برای ساخت اقتباس لایو اکشن از بازی Elden Ring باشد، امّا باتوجه به افزایش هزینه‌ها ممکن است این همکاری دست‌خوش تغییراتی شود.

در همین حال، اکنون بستۀ الحاقی Shadow of the Erdtree به فروش 5 میلیون نسخه‌ای رسیده است. همچنین طرفداران در رایانۀ شخصی می‌توانند از حالت به‌روز شدۀ Seamless Co-Op استفاده کنند تا کل بازی را با دوستان خود انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.