یک ویژگی کاربردی به اکسل می آید

مایکروسافت، در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای برنامه صفحه‌گسترده اکسل است که استفاده و حتی مشاهده ردیف‌های جداول را راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش تکناک، اعضای Microsoft 365 Insider می‌توانند با آخرین نسخه از Insider Excel، تجربه اضافه کردن تصاویر و سایر محتواها در داخل جداول Pivot را تجربه کنند.

در یک پست وبلاگ، مایکروسافت بیان کرد: در حالی که انواع داده ها و تصاویر درون سلولی بخش قدرتمندی از اکسل مدرن هستند، Pivot Tables تنها قادر به استفاده از توضیحات متنی این نوع محتوای مدرن بوده است. اکنون، تصاویر و انواع داده‌ها در ردیف‌ها و ستون‌های جدول Pivot شما به صورت کامل قابل استفاده هستند. آنها همچنین شامل تعاملاتی هستند که در داده‌های منبع شما وجود دارند (کارت‌های تصویر، آیکون‌های نوع داده، کارت‌های نوع داده و غیره).

همانطور که در مثال بالا مشاهده می‌کنید، کاربران حالا می‌توانند تصویر یک میز، صندلی یا سایر قطعات مبلمان را در جدول Pivot قرار دهند که به این محصولات ارجاع داده شده است. آنها می‌توانند حتی با وارد کردن پرچم ملی برای هر کشور مذکور، تشخیص دهند کدام کشورها آنها را خریداری کرده‌اند.

مایکروسافت پیشنهاد می‌دهد که این افزودنی جدید جدول Pivot برای Excel در چندین حوزه مختلف مانند خلاصه فروش محصولات، نمایه‌ها، تجزیه و تحلیل تیم‌های ورزشی، یا حتی مجموعه هنری یا سرگرمی مورد استفاده قرار گیرد.

Animation showing using images in PivotTables

اعضای Microsoft 365 Insider می‌توانند اگر نسخه ویندوز 2307 (Build 16609.20000) یا جدیدتر یا نسخه مک 16.74 (Build 23060401) یا جدیدتر را داشته باشند، قابلیت جدید تصویر در جداول Pivot در اکسل را تجربه کنند

مایکروسافت در ماه‌های اخیر ویژگی‌های جدیدی را به اکسل اضافه کرده است. یکی از آنها Excel Labs است که یک افزونه آزمایشی است که قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را در صفحه گسترده فراهم می‌کند.  همچنین، توسعه دهنده بازی CCP Games امروز یک افزونه جدید و رایگان برای اکسل خود در بازی فضایی MMO EVE Online منتشر کرد. این شرکت با مایکروسافت همکاری کرده است تا این افزونه را توسعه دهد که به بازیکنان EVE Online کمک می‌کند تا آمار و ویژگی‌های بازی خود را بدون استفاده از افزونه‌های شخص ثالث پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.