یک ویژگی کاربردی به برنامه Google Contacts اضافه شد

برنامه Google Contacts یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ذخیره مخاطبین در جهان است با این حال اکثر مردم به دلیل کارآیی آسانش اهمیتی به آن نمی دهند.

به گزارش تکناک، اساساً این برنامه فقط برای ذخیره مخاطبین، یافتن مخاطبین ذخیره شده و ویرایش مخاطبین استفاده می شود. به غیر از کاربردهای اصلی آن، مورد دیگری برای کاربران وجود ندارد.

با این حال، استفاده از نسخه وب این برنامه، با چالش همراه است. بسیاری از کاربران انتظار عملکرد مشابه نسخه وب برنامه Google Contacts مانند نسخه برنامه تلفن همراه را دارند و این مساله به دلیل محدودیت نسخه وب ممکن نیست.

معمولاً اکثر افراد در تعامل با مخاطبین کاری، تمایل به جداسازی مخاطبین کاری از مخاطبین شخصی را دارند. به همین دلیل، بهتر است مخاطبین کاری را با استفاده از نسخه وب برنامه Google Contacts ذخیره کنند.

محدودیت های نسخه وب Google Contacts

digikala

چالش استفاده از نسخه وب Google Contacts، امکان تنها ذخیره مخاطبین و نه قابلیت‌های بیشتر است و پس از ذخیره یک مخاطب، نمی‌توان آن را به هیچ وجه ویرایش کرد و تغییر داد. اما گوگل به تازگی این مشکل را حل و افزودن مخاطبین به برنامه‌های Gmail و Google Docs را برای کاربران آسان‌تر کرده‌است.

گوگل این موضوع را در Workspace blog خود اعلام کرد و گفت، این به روز رسانی را برای همه کاربران در سراسر جهان منتشر خواهد کرد. این به‌روزرسانی یک دکمه سریع برای مخاطبین در سمت راست برنامه‌های Google Workspace قرار می‌دهد. با کلیک بر روی دکمه لیست مخاطبین نمایان خواهد شد و همچنین کاربران امکان افزودن مخاطبین جدید را خواهند داشت. همچنین اکنون کاربران می توانند با انتخاب مخاطب مورد نظر و زدن دکمه Edit در گوشه سمت راست بالا، اطلاعات مربوط را ویرایش کنند.

تاریخ انتشار ویژگی جدید Google Contacts

گوگل در حال حاضر انتشار این ویژگی جدید را برای بسیاری از کاربران آغاز کرده است. با این حال، به گفته این شرکت حداکثر 15 روز برای عرضه آن به همه کاربران زمان لازم است. این ویژگی برای همه کاربران Google Workspace، Legacy G Suite و دارندگان حساب شخصی Google در دسترس خواهد بود.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.