نام گلکسی واچ اولترا به‌طور تصادفی رسماً تأیید شد

گلکسی واچ اولترا

شرکت سامسونگ به‌طور اتفاقی نام گلکسی واچ اولترا را تأیید کرد. این ساعت هوشمند احتمالاً در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰ تیر رونمایی خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ رسماً در وب‌سایت پشتیبانی کانادایی خود، وجود گلکسی واچ اولترا را تأیید کرد؛ اگرچه این صفحه بعداً حذف شد. رسانه‌ی 91mobiles پیش از حذف این صفحه، توانست از این نام تجاری اسکرین‌شات بگیرد.

انتظار می‌رود سامسونگ در کنفرانس آینده‌ی گلکسی آنپکد که ۱۰ جولای (۲۰ تیر) در پاریس برگزار خواهد شد، گلکسی واچ اولترا را درکنار گلکسی واچ ۷ و گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی کند.

 

گلکسی واچ اولترا برای رقابت مستقیم با اپل واچ اولترا ساخته شده است و تلاش سامسونگ برای سلطه بر بازار ساعت‌های هوشمند پرچم‌دار را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود عناصر طراحی جدید، از‌جمله صفحه‌نمایش گرد مستحکم و بدنه‌ی مربع‌شکل دوام و جذابیت ظاهری گلکسی واچ اولترا را افزایش دهد.

به‌نقل از گیزچاینا، گلکسی واچ اولترا با نمایشگر ۴۷ میلی‌متری خود، یکی از ساعت‌های هوشمند بزرگ موجود در بازار خواهد بود. این اندازه برای جای‌دادن نمایشگر بزرگ‌تر و ویژگی‌های بیشتر و در‌عین‌حال ایجاد نمای حجیم‌تر روی مچ دست ضروری است. طراحی مربع‌شکل بدنه‌ درکنار صفحه‌ی گرد، ترکیبی منحصر‌به‌فرد از زیبایی‌شناسی سنتی و مدرن ساعت‌های هوشمند را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های اصلی گلکسی واچ اولترا، پشتیبانی از شبکه‌های سلولار LTE است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به همراه‌داشتن تلفن هوشمند خود به اینترنت متصل بمانند و به برنامه‌ها و سرویس‌های ضروری دسترسی پیدا کنند. پشتیبانی از LTE به‌ویژه برای افرادی مفید است که سبک زندگی فعالی دارند؛ زیرا ارتباط یکپارچه، پخش موسیقی و… را در حین حرکت امکان‌پذیر می‌کند.

گلکسی واچ اولترا در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره عرضه خواهد شد و هر دو مدل دکمه‌های نارنجی‌رنگ خواهند داشت.  سامسونگ با معرفی گلکسی واچ اولترا، به‌دنبال تقویت موقعیت خود در بازار رقابتی پوشیدنی‌ها است. ویژگی‌های کاربردی فراوان این دستگاه و طراحی مستحکمش برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربرانی ساخته شده است که به‌دنبال تجربه‌ای ممتاز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.