4 نیروی محرک برای رشد کسب وکار و افزایش سوددهی

وقتی صحبت از رشد کسب وکار می شود، فرصت های زیادی برای رشد و توسعه کسب و کار در ذهن متبادر می شود. اما تنها تعداد انگشت شماری وجود دارد که واقعاً در مورد نتیجه تفاوت ایجاد می کنند.

وقتی صحبت از رشد کسب وکار می شود، فرصت های زیادی برای رشد و توسعه کسب و کار در ذهن متبادر می شود. اما تنها تعداد انگشت شماری وجود دارد که واقعاً در مورد نتیجه تفاوت ایجاد می کنند.

به گزارش تک ناک، در این مقاله چهار نیروی محرکه و موتور پیشران رشد کسب‌وکار را بررسی می کنیم که به صاحبان آنها اجازه می‌دهد زمان و توجه خود را متمرکز کنند و سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنند رشد کنند.

تمرکز استراتژیک
اولین موتور رشد کسب و کار چیزی است که ما آن را تمرکز استراتژیک می نامیم.از همه کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، تنها یکی، دو یا سه مورد از آنها برای این حوزه از کسب‌وکار مهم است و بیشترین تمرکز را نیاز دارد .سپس آنها را در یک برنامه مکتوب قرار دهید تا در طول سه ماه آینده آنها را دنبال کنید. این تاکتیک نه تنها به شما کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری انجام دهید، بلکه به شما امکان می‌دهد روی مواردی تمرکز کنید که بیشترین رشد را برای کسب‌وکارتان ایجاد می‌کنند. از آنجایی که شما فقط زمان، استعداد، توجه، پول و منابع محدودی دارید، نحوه استفاده از آن ها در توانایی شما برای رشد کسب و کارتان تفاوت دارد.

قابلیت اجرا
موتور دوم رشد توانایی شما در اجرای مداوم ایده ها و برنامه های مربوط به آن می شود. واقعاً آسان است که یک برنامه داشته باشید و توجه خود را برای مدت کوتاهی متمرکز کنید، اما اگر بتوانید آن برنامه را در نظر بگیرید و آن را یک چهارم به یک چهارم اجرا کنید، اینجاست که می بینید شاخص واقعاً حرکت می کند و رشد کسب و کار شما به سمت جلو می رود. توانایی اجرای ایده با یک برنامه استراتژیک خوب می تواند تفاوت بزرگی برای کسب و کار شما ایجاد کند.

digikala

گروه خبرگان
موتور سوم رشد به گروه خبرگان شما مربوط می شود. اگر اطراف خود را با دیگرانی احاطه کنید که روی رشد کسب و کار خود کار می کنند و بتوانید از آن انرژی تغذیه کنید و ایده های خود را تقویت کنید و راه حل هایی برای مشکلات بیابید، می توانید کسب و کار خود را سریعتر از کسی که بدون گروه خبرگان راکد می ماند رشد دهید. .
این همچنین یک فرصت عالی برای یافتن یک مربی یا مربی کسب و کار است که به ارتقای تفکر و ذهنیت رشد شما کمک می کند. اگر کسی در کنار شما باشد که مشکلات و مسائلی را که شما دارید پشت سر گذاشته و پیروز شده باشد تاثیر متحول کننده ای در عملکرد رشد کسب و کار شما می گذارد.

رهبری
و در نهایت ما موتور رهبری را داریم. این تیمی است که شما را احاطه کرده است و به توانایی آنها برای تمرکز روی هدف نهایی مربوط می شود. یک تیم رهبری که در یک راستا هستند واقعا می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا به مرحله بعدی برسد و هنگامی که با موتورهای دیگر همراه شود می تواند تفاوت بزرگی در توانایی شما برای رسیدن به اهداف تجاری شما و رشد کسب وکار ایجاد کند.
وقتی صحبت از رشد کسب وکار می شود، کدام موتور رشد کسب و کار را متحول کننده ترین موتور برای کسب و کار خود می بینید؟ و چگونه می توانید آن را با نقاط قوت خود برای گسترش برنامه رشد خود همراه کنید؟

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.