مایکروسافت بزرگترین کمپین تبلیغاتی پاییز برای کنسول بازی Xbox خود را راهاندازی کرد.
بهگزارش تکناک و بهنقل از Xbox Wire، مایکروسافت بزرگترین کمپین تبلیغاتی پاییز برای کنسول بازی Xbox (video game console by Microsoft) را راهاندازی کرد. شعار جدید این کمپین Power Your Dreams است.
مایکروسافت تبلیغی سهدقیقهای منتشر کرده است تا کمپین را راهاندازی کند. این تبلیغ در بازی فوتبال دیشب NFL نمایش داده و سپس در Amazon Prime Video پخش شد. گفتنی است تبلیغ یادشده در طول فصل تعطیلات کریسمس بهصورت جهانی پخش خواهد شد.
تبلیغ «Wake Up and Dream» گیمر جوانی را نشان میدهد که دربارهی ورود به دنیاهای بازی ویدئویی مانند Starfield و Forza Motorsport و Cyberpunk 2077 رؤیاپردازی میکند.
جذابترین دنیایی که شخصیت اصلی واردش میشود، از بازیای است که درواقع امسال منتشر نمیشود. گیمر تصور میکند که در دنیای بازی Senua’s Saga: Hellblade II از شرکت Ninja Theory است. این بازی احتمالاً تا سال 2024 منتشر نخواهد شد.
Josh Munsee، مدیر تیم تبلیغات یکپارچه ایکس باکس مایکروسافت (کنسولی از ششمین نسل کنسولهای بازی ویدئویی)، برخی از اطلاعات پشتپردهی تبلیغ Wake Up and Dream را در حساب پلتفرم X (توییتر سابق) خود منتشر کرده است.
بهعنوان مثال، زمانیکه گیمر جوان شخصیت Senua را در آن قسمت از کلیپ میبیند، Munsee میگوید که این شخصیت را هنرپیشهای بازی میکند که صداگذاری و کارهای تصویربرداری حرکتی این شخصیت را Melina Juergens در Hellblade II انجام داده است.
همچنین، Munsee میافزاید مدیر فیلمبرداری تبلیغ Matty Libatique نام دارد که مدیریت فیلمبرداری Iron Man 1 و 2 Venom و فیلم آتی Maestro را برعهده داشته است.
درنهایت، باید بگوییم برخی از افراد حدس زدهاند ترتیب اعدادی که روی دکمههای آسانسور در تبلیغ فشرده میشوند، نوعی معمای Easter Egg است؛ اما Munsee بهسرعت این موضوع را رد کرده است.