مایکروسافت یک رویداد زنده برای Xbox  برگزار می کند

مایکروسافت در چند دهه گذشته با فروش کنسول‌های Xbox خود در ژاپن شانس زیادی نداشته است. با این حال، این موضوع شرکت را از حضور در بازار بازی‌های ژاپنی باز نمی‌دارد.

به گزارش تکناک، در هفته‌ای که گذشت، مایکروسافت برخی از برنامه‌های خود را برای نمایش توکیو گیم شو سال ۲۰۲۳ که از ۲۱ تا ۲۴ سپتامبر برگزار می‌شود، اعلام کرد.

در یک نوشته وبلاگ، مایکروسافت اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ سپتامبر ساعت ۶ عصر به وقت ژاپن یک رویداد پخش زنده را برگزار خواهد کرد. اگر در امریکای شمالی زندگی می‌کنید و می‌خواهید پخش زنده را تماشا کنید، باید یا دیر بیدار شوید و یا زود بخوابید. این رویداد ساعت ۲ صبح به وقت غربی ایالات متحده یا ساعت ۵ صبح به وقت شرقی ایالات متحده برگزار می‌شود.

مایکروسافت اعلام کرد که می‌توانیم چه چیزهایی را در پخش زنده نمایش توکیو گیم شو، انتظار داشته باشیم: بازیکنان می‌توانند انتظار بروزرسانی‌های پیشرفته را از طرف Xbox و Bethesda Softworks بدست آورند و مجموعه‌ای از بازی‌های خلاقانه و متنوع از سازندگانی که اکثراً در ژاپن و مناطق مختلف آسیا هستند، ببینند. همچنین، ما بازی‌های جدید و هیجان‌انگیزی که در حال ورود به Xbox Game Pass هستند را به اشتراک خواهیم گذاشت، که با محتوای عالی از تیم‌هایی در سراسر آسیا در حال رشد است.

پخش زنده رویداد نمایش توکیو گیم شو بر روی کانال رسمی یوتیوب قابل مشاهده خواهد بود. مایکروسافت همچنین پخش زنده را بر روی بسیاری از حساب‌های رسمی شبکه‌های اجتماعی خود نشان خواهد داد، همراه با زبان اشاره به زبان ژاپنی و استرالیایی و توضیحات صوتی به زبان‌های ژاپنی و انگلیسی.

مایکروسافت همچنین در تاریخ ۲۳ سپتامبر در نمایشگاه یک رویداد طرفداران برگزار خواهد کرد، جایی که گیمرهای ایکس باکس می‌توانند با رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر و معاون رئیس اجرایی ایکس باکس، سارا باند دیدار کنند.

چند هفته قبل اعلام شد که مینا ساتو کاتو، که قبلاً به عنوان معاون مدیر کسب و کار بازی‌های موبایلی پلی‌استیشن سونی کار می‌کرد، توسط شرکت مایکروسافت به عنوان مدیر جدید مشارکت‌ها در ژاپن در ایکس باکس استخدام شده است. در یک نوشته در لینکدین، کاتو اعلام کرد که او “تلاش های مشارکتی را برای حمایت از شرکای ژاپنی خود در سطح جهانی رهبری خواهد کرد.”

او با احتمال زیاد در نمایش توکیو گیم شو حضور خواهد داشت تا ببیند آیا می‌تواند توسعه‌دهندگان ژاپنی بیشتری را برای ساخت بازی‌های کنسول ایکس باکس جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.