جستجوی پست ها در تردز امکانپذیر شد

رقیب متا متعلق به X به کاربران تردز در کشورهای انگلیسی و اسپانیایی زبان امکان جستجو در پست ها را می دهد.

به گزارش تکناک، تردز اینستاگرام توانایی جستجوی گسترده‌تر پست‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. در یک پست در این پلتفرم، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرده است که این ویژگی در “بیشتر” کشورهای انگلیسی وسپانیایی زبان در حال عرضه است و در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

شین کیم سرپرست روابط عمومی متا، تأیید کرد که این ویژگی در حال عرضه در آمریکا و انگلستان است و همچنین در نسخه وب اپلیکیشن پلتفرم نیز در حال پخش است. تردز ابتدا این ویژگی را در ماه آگوست در استرالیا و نیوزیلند آزمایش کرد که به شما امکان می‌دهد بر اساس یک کلمه کلیدی خاص در پست‌های پلتفرم جستجو کنید. قبلاً، تردز فقط امکان جستجو در کاربران را به شما می‌داد.

این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران قابل مشاهده است، زیرا برخی از اعضای تیم ما در The Verge پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن، این ویژگی را در تردز مشاهده می‌کنند.

وقتی شما یک جستجو انجام می‌دهید، اپلیکیشن همچنان لیستی از کاربران مرتبط با عبارت جستجوی شما نمایش می‌دهد. با این حال، انتخاب گزینه “جستجو برای” در بالای صفحه به شما امکان می دهد در پست هایی با آن کلمه کلیدی پیمایش کنید. شما می‌توانید نحوه نمایش این ویژگی را در تصویر تعبیه شده بالا مشاهده کنید و به نظر می‌رسد که این ویژگی به شما کمک می‌کند تا به راحتی پست‌ها و کاربران جدید را در اپلیکیشن کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.