مایکروسافت بزرگترین بروزرسانی File Explorer را عرضه می‌کند

مایکروسافت در حال آماده شدن برای عرضه بروزرسانی بزرگ File Explorer برای سیستم عامل ویندوز 11 است.

به گزارش تکناک، این بروزرسانی توسط WindowsCentral که موفق به دستیابی به پوسته های داخلی برنامه بروز شده است، گزارش شده است.

انتظار می رودFile Explorer ویندوز 11 در چندین زمینه کلیدی، طراحی تازه، تجربه صفحه لمسی بهبود یافته و ویژگی های جدیدی که ادغام با OneDrive و Microsoft 365 را بهبود می بخشد، به روز شود.

بزرگترین تغییر در این بروزرسانی یک رابط کاربری مدرن خواهد بود که مطابق با بقیه سیستم عامل خواهد بود. به عنوان مثال، مایکروسافت طراحی جستجو، پنجره ها، نوار عنوان، دکمه ها، از جمله دکمه Home را بروز می کند. به طور کلی، File Explorer طراحی تمیزتر و بصری تری خواهد داشت. این بروزرسانی در رابط کاربری همچنین استفاده از تب ها را ساده می کند.

در میان نوآوری های کاربردی، مهمترین آنها صفحه اصلی بازطراحی شده است که اکنون کاملاً با مایکروسافت 365 ادغام شده است. در بالا نواری از فایل های “توصیه شده” وجود دارد که با تصاویر کوچک بزرگنمایی شده نشان داده می شود.

ادغام عمیق تر با مایکروسافت 365 به این معنی است که کاربران می توانند رشته های ایمیل و نظرات اخیر در مورد فایل هایی را که از طریق Cloude با همکاران به اشتراک گذاشته شده یا به ایمیل پیوست شده اند، مشاهده کنند. این اطلاعات در یک نگاه قابل مشاهده خواهد بود.

در این بروزرسانی File Explorer همچنین گزینه های بیشتری برای مشاهده عکس ها در “Explorer” از طریق “گالری” جدید وجود خواهد داشت. اگر ماوس را روی عکس نگه دارید، یک پیش نمایش(Preview)  بزرگ شده از عکس ظاهر می شود. علاوه بر این، برچسب‌ها برای سازماندهی و طبقه‌بندی فایل‌ها با استفاده از کلمات کلیدی و برچسب‌های رنگی، مشابه آنچه macOS در برنامه Finder ارائه می‌دهد، اضافه می‌شود.

همانطور که در WindowsCentral ذکر شد، اگر همه این برنامه ها محقق شوند، این مهم ترین به روز رسانی فایل اکسپلورر از زمان ویندوز 8 خواهد بود که بیش از 10 سال پیش منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.