عرضه گوشی میان رده OnePlus 11R در فوریه

وان پلاس آماده معرفی گوشی OnePlus 11R برای بازارهای بین المللی در رویداد برنامه‌ریزی شده خود در 7 فوریه است

وان پلاس آماده معرفی گوشی OnePlus 11R برای بازارهای بین المللی در رویداد برنامه‌ریزی شده خود در 7 فوریه است و گفته شده هدفون Buds Pro 2 این برند نیز همراه این گوشی معرفی خواهد شد.

به گزارش تکناک، اکنون برخی از تیزرهای جدید به حضور گوشی دیگری اشاره دارند و به نظر می رسد به جای OnePlus 11 Pro مورد انتظار، در برخی بازارها گوشی میان رده برتر OnePlus 11R عرضه خواهد شد.

گوشی‌های سری R این شرکت تقریباً نوعی بازگشت به اهداف اولیه شرکت برای ارائه دستگاهی با قیمت مناسب، به خریداران با بودجه محدود و مایل به بهره‌مندی از تجربه‌ای شبیه به یک دستگاه پرچم‌دار است. سال گذشته OnePlus 10R بسیار قوی ظاهر شد و رقابت را برای برخی از بهترین گوشی های اندرویدی هم رده قیمتی خود سخت تر کرد. اما طراحی آن مطابق با شهرت وان پلاس نبود و با عدم ارائه نوار لغزنده هشدار نمادین خود، طراحی آن بیشتر شبیه Realme بود. حال انتظار می رود بسیاری از این نگرانی ها در OnePlus 11R، برطرف شود.

تعدادی از کاربران تیزر  گوشی OnePlus 11R را در وب سایت آمازون هند (از طریق XDA Developers) مشاهده کردند. بلافاصله پس از آن، وان پلاس به طور رسمی معرفی یک دستگاه میان رده جدید در همان رویداد Cloud 11 برای معرفی OnePlus 11 را تایید کرد. در حالی که تصاویر رسمی تنها نگاهی اجمالی به نیمه پایینی گوشی به ما می دهد، OnePlus 11R احتمالاً بسیار شبیه به دستگاه پرچمدار این سری خواهد بود.

برخی اطلاعات فاش شده پیشین نشان‌دهنده احتمال برخورداری گوشی OnePlus 11R از صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED 120 هرتزی full HD و نسخه آندرکلاک نسل قبلی اسنپدراگون 8+ نسل ۱ وجود دارد. یکی دیگر از موارد متفاوت این دستگاه با OnePlus 11 رده بالا، تنظیمات دوربین آن، با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است، و احتمالاً به جای IMX890 جدیدتر مورد استفاده در OnePlus 11، در آن از سنسور قدیمی‌تر IMX766 استفاده خواهد شد. نکته مثبت این است که می‌توان انتظار ارائه همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با توان 100 وات شارژ را در آن داشت.

همانند گوشی های قبلی سریR  وان پلاس،گوشی OnePlus 11 نیز احتمالاً به اکثر بازارهای بین المللی راه پیدا نخواهد کرد و فقط در هند و چین فروخته خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، انتظار انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی و قیمت آن می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.