جدیدترین تغییرات Google Play Store در بروز‌رسانی اخیر

با توجه به پیشرفت اندروید طی سال‌های اخیر، Google Play Store نیز، مانند دیگر قسمت‌های اندروید با پذیرش طراحی Material You، و طراحی مجدد کامل رابط کاربری در تبلت‌ها و کروم‌بوک‌های اندرویدی، شامل سهم زیادی از بروزرسانی ها شده است.

به گزارش تکناک، اکنون برنامه Play Store با ایجاد یک تغییر بصری در ظاهر دکمه به‌روزرسانی برنامه، ارتقا یافته است.

با طراحی مجدد Material You در بروزرسانیGoogle Play Store، دکمه‌های مستطیلی جای خود را به دکمه‌های قرصی‌شکل داده‌اند و طبق مشاهدات 9to5Google، اکنون دکمه های به روز رسانی جداگانه برنامه ها (یا همه آنها به طور همزمان) در صفحه بارگیری بزرگتر از قبل هستند.

دکمه های بزرگتر به زودی برای همه در دسترس خواهند بود، اما این یک تغییر سمت سرور است، بنابراین ممکن است هنوز همه کاربران آن را مشاهده نکرده باشند. با این حال، این گزینه در بسیاری از دستگاه‌ها مشاهده شده‌ است، بنابراین به زودی همه کاربران قادر به استفاده از آنها خواهند بود.

همچنین به گزارش 9to5Google، بروزرسانی Google Play Store دارای یک باگ جدید است که در بخش Data safety برنامه قابل مشاهده است. گسترش این مورد باعث از کار افتادن برنامه برای برخی افراد می‌شود، اما طبق گزارش‌ها، بیشتر کاربران تحت تأثیر آن قرار نمی‌گیرند. به نظر می رسد این مشکل بیشتر از حساب گوگل، به یک دستگاه خاص مربوط است و Play Store در برخی از تلفن ها از کار می‌افتد، در حالی که دیگران با این مشکل مواجه نمی‌شوند. در حال حاضر، در صورت بروز این مشکل ، می‌توان از دستگاهی دیگر یا وب‌سایت Google Play Store برای دسترسی به بخش Data safety و بررسی این مشکل استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.