اعلام جزییات برگزاری رویداد Microsoft Build 2023  

رویداد Microsoft Build 2023 امسال ، در حالی برگزار می شود که  امکان شرکت به صورت دیجیتالی و هم به صورت حضوری در سیاتل واشنگتن وجود دارد.

رویداد Microsoft Build 2023 از 23 می امسال (سوم خرداد)، در حالی برگزار می شود که  امکان شرکت در آن به صورت دیجیتالی از سراسر جهان و هم به صورت حضوری در سیاتل واشنگتن وجود دارد.

به گزارش تکناک، شرکت Microsoft زمان برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را از 23 تا 25 ماه می اعلام کرده است. همچنین کارگاه های اولیه آن از روز قبل از آن آغاز می شود.

سال گذشته، مایکروسافت به دلیل همه گیری کرونا یک رویداد مجازی را با حضور تعداد محدودی شرکت کننده، برگزار کرد. این رویداد فرصتی برای توسعه دهندگان، دانش آموزان، مهندسان و متخصصان فناوری فرصتی برای دست ‌یابی به اطلاعات بیشتر درباره محصولات مایکروسافت فراهم می کند. همچنین شرکت به روز رسانی های اصلی ویندوز و مجموعه برنامه های کاربردی خود را در این رویداد به اشتراک می گذارد.

در رویداد امسال، انتظار می رود شاهد برخی از اعلامیه های مربوط به ویندوز 11 و همچنین Bing و Edge شامل هوش مصنوعی باشیم . OpenAI تحت حمایت مایکروسافت به تازگی آخرین نسل از مدل زبان GPT-4 خود را که ظاهراً Bing پیش از این در حال استفاده از آن بوده است، معرفی کرد.

رویداد Microsoft Build 2023   با سخنرانی ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در افتتاحیه آن آغاز خواهد شد.

پیوستن به این رویداد به صورت مجازی رایگان است، اما برای حضور در آن، باید هزینه پرداخت شود. حتی در صورت مشارکت آنلاین در رویداد، امکان تماشای زنده سخنرانی‌های کلیدی، حضور در جلسات پرسش و پاسخ و تجربیات تعاملی دیگر وجود دارد. اکنون امکان ثبت‌نام در این رویداد وجود دارد و خوشبختانه با رویداد Google I/O برنامه ‌ریزی شده برای ۱۰ می، همپوشانی ندارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.