امکان اجرای بازی های ps5 روی گوشی های آیفون

اپل با iOS 16.4 و سایر سیستم عامل هایش پشتیبانی از کنترلر بی‌سیم DualSense Edge کنسول بازی  PS5 را به دستگاه های اپل اضافه کرد.

اپل با بروزرسانی‌های iOS 16.4 و سایر سیستم عامل هایش پشتیبانی از کنترلر بی‌سیم DualSense Edge کنسول بازی  PS5 را به دستگاه های اپل اضافه کرد.

به گزارش تکناک، سونی مشغول همکاری با اپل بود تا سازگاری بازی‌ها بین دستگاه‌های هر دو شرکت را فراهم کند. با این حال، این به معنای این نیست که شما اکنون قادر خواهید بود بازی‌های PS5 را به طور کامل روی گوشی آیفون خود اجرا کنید. اما این امکان در آینده وجود خواهد داشت، زیرا فناوری روز به روز در حال پیشرفت است.

در حال حاضر، اپل به طور رسمی پشتیبانی از کنترلر جدید DualSense Edge را در تمام دستگاه‌های اپل فعال کرده است. این به این معناست که دستگاه اپل شما می‌تواند به عنوان یک کنسول کوچک عمل کند.

اگرچه کنترلر DualSense Edge در ژانویه روانه بازار شد، دستگاه‌های اپل تاکنون از کنترلر جدید پلی‌استیشن پشتیبانی نمیکردند و تعدادی از کاربران پلی‌استیشن تا ماه گذشته در مورد عدم پشتیبانی اپل از این دستگاه گله مند بودند.

سونی در ماه اکتبر کنترلر DualSense Edge را معرفی کرد. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که «بسیار قابل تنظیم» باشد و شامل کلاهک‌های استاندارد، گنبدی بلند و گنبدی کوتاه، دکمه‌های نیمه گنبدی پشتی و دکمه‌های برگشتی اهرمی است تا بازیکنان حرفه‌ای بتوانند تنظیمات کنترل خود را تغییر دهند.

دکمه‌های پشتی به کنترلر DualSense استاندارد اضافه شده‌اند؛ علاوه بر این، جوی استیک‌ها و دکمه‌های تریگر به‌روزرسانی شده‌اند. این کنترلر همچنین از پروفایل‌هایی با تنظیمات از پیش تعیین شده برای بازی‌های متنوع پشتیبانی می‌کند.

این کنترلر شامل یک کابل USB-C بافته‌شده، یک قاب اتصال و یک کیف حمل مخصوص می‌باشد. این کنترلر شباهتی به کنترلر بی‌سیم Xbox Elite 2 دارد.

از زمان عرضه کنترلر DualSense Edge، بسیاری از کاربران اپل از اپل خواسته اند که پشتیبانی از بلوتوث را برای کنترلر فعال کند. در نهایت، این امکان اکنون برای همه کاربران اپل فراهم شده است تا بازی‌ها را به صورت بی‌سیم و بدون نیاز به تغییر در دستگاه‌شان بازی کنند.

افزودن پشتیبانی از کنترلر PlayStation 5 (Sony’s ninth-generation and fifth home video game console) به دستگاه های اپل برای کاربران اپل به این معنی است که آنها می توانند بازی‌های ریموت PS را بر روی دستگاه‌های اپل خود بازی کنند. در چند سال گذشته، بازی های ریموت به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. بازی ریموتی به بازیکنان امکان استفاده از قدرت و قابلیت‌های کنسول اصلی را روی هر دستگاهی می‌دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.