دوربین جدید سونی با ویژگی های فوق العاده معرفی شد

سونی دوربین بدون آینه  ZV-E1  مجهز به سنسور فول فریم را برای vlogging معرفی کرد. این سنسور  ZV-E1  را در بالای رده ZV سونی قرار می دهد.

به گزارش تکناک، سنسور دوربین ZV-E1  سونی یک سنسور 12 مگاپیکسلی فول فریم است که مشابه آن در A7S III و FX3 است. این یک دوربین فوق العاده خوب با سنسورهای با کیفیت بالا و عملکرد خوب در شرایط کم نوری است. همچنین محدوده دینامیکی 15+ وجود دارد. برای اطمینان از کیفیت تصویر یکسان، این دوربین با همان پردازنده تصویر BIONZ XR مانند مدل های قبلی خود عرضه می شود.

اگرچه نسخه ZV-E1 فاقد برخی ویژگی‌ها است، اما باز هم یک دوربین خوب به شمار می رود.این دوربین قادر به فیلمبرداری 4K با حداکثرفریم ریت 60fps با تصویر رنگی 4:2:2 و 10 بیت است. با این حال، این شرکت قول داده است که ویدیوهای 4K  با فریم ریت 120fps را در به روز رسانی های آینده ارائه دهد. همچنین دوربین سونی  ZV-E1 فاقد قابلیت مدیریت گرما است.

دوربین سونی   ZV-E1 به یک شیار کارت SD و یک پورت کوچک برای اتصال HDMI مجهز است. این دوربین وبلاگ‌نویسی نسبت به رقبای خود بسیاری مزایا دارد. به عنوان مثال، سبک وزن، کوچک و دارای یک حلقه زوم در اطراف شاتر است. کاربران با استفاده از کنترل‌های خاص می‌توانند به راحتی فوکوس و میدان دید را تنظیم کنند.

تنها ویژگی منحصر به فردی که با دوربین وبلاگ‌نویسی سونی ZV-E1 همراه است، نسبت ابعاد سینماسکوپی است.نسبت ابعاد سینماسکوپی، نوارهای سیاهی را در اطراف قاب 16:9 قرار می‌دهد تا بتوان بدون نیاز به ویرایش، تصویری با نسبت 21:9 ایجاد کرد. علاوه بر این، ویژگی‌های نرم‌افزاری ، از جمله شناسایی انسان توسط هوش مصنوعی نیز وجود دارد. این ویژگی اجازه‌ی شناسایی چندین چهره را می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که کاربر می‌تواند تصویری عالی و یکسان را ثبت کند.

همچنین کادربندی خودکار به کاربران کمک می‌کند تا تصویر را برش دهند و در عین حال اطمینان حاصل کنند که سوژه در قاب باقی می‌ماند.

میکروفون خودکار و استابیلایزر تصویر به طور مداوم سوژه‌ها را همانطور که حرکت می‌کنند شناسایی می‌کنند. همچنین، قابلیت شناسایی AF به صورت Real-Time ارتقا یافته،  شناسایی اتومبیل‌ها/قطارها، هواپیماها، حشرات، پرندگان، حیوانات و انسان‌ها را برای دوربین در حین تصویر برداری امکانپذیر میکند.

دوربین Vlogging Sony ZV-E1 دارای تثبیت‌کننده جدید Dynamic Active Mode است.این ویژگی تقریباً 30٪ مؤثرتر از حالت Active Mode برای جلوگیری از تار شدن تصاویر در حین حرکت است.

قیمت بدنه‌ی دوربین 2499 دلار است ، در حالی که اضافه کردن لنز زوم 28-60 میلی‌متری قیمت را به 2499 دلار افزایش می‌دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.