انتشار بازی Killing Floor 3 به تعویق افتاد و یک تغییر بحثبرانگیز (وابسته بودن کلاسها به شخصیتها) پس از عرضه حذف خواهد شد.
به گزارش تکناک به نقل از وبسایت گیماسپات بازی Killing Floor 3 که قرار بود اواخر این ماه (۲۵ مارس) منتشر شود، به تاریخی نامشخص در اواخر امسال موکول شد.
استودیوی Tripwire Interactive ضمن اعلام این خبر گفت که تغییرات متعددی را برای بهبود بازی اعمال خواهد کرد؛ تغییراتی که برخی از آنها در روز انتشار و برخی دیگر پس از عرضه در قالب آپدیت ارائه خواهند شد.
مهمترین این تغییرات، بازگشت به حالت قدیمی بازی است؛ یعنی جدا کردن کلاسهای «پرک» (Perk) از شخصیتها که اجازه میدهد بازیکنان به صورت مستقل کلاس و شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنند.
پیش از این، در نسخه اولیهی بازی تصمیم بر این بود که انتخاب کلاس مستقیماً به شخصیتها وابسته باشد. این تصمیم بحثبرانگیز مورد انتقاد شدید بخشی از هواداران قرار گرفت؛ دقیقاً شبیه اعتراضهایی که به سیستم کلاسهای هیرو-محور در زمان عرضه بازی Battlefield 2042 شده بود.

استودیوی Tripwire Interactive در این رابطه گفت: «با حمایت کامل شرکت مادرمان، Embracer Group، مشغول تنظیم یک برنامه زمانی برای رفع مشکلات متعددی هستیم که بازیکنان در طول بتای بازی با آنها مواجه بودند؛ مشکلاتی از جمله بهینهسازی عملکرد، پایداری فنی، رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX)، سیستم نورپردازی و حس استفاده از اسلحهها. همچنین میتوانیم تأیید کنیم که پس از عرضه، آپدیتی برای بازی منتشر خواهد شد که امکان انتخاب مستقل کلاس پرک و شخصیتها را فراهم میکند.»
بازی Killing Floor 3 یک عنوان چندنفره در سبک ترسناک-بقا است که وقایع آن در سال ۲۰۹۱ رخ میدهد؛ یعنی ۷۰ سال بعد از اتفاقات نسخه قبلی. در این بازی شرکت غولپیکر Horzine نژادی از زامبیها به نام Zeds را ایجاد کرده است که از نظر بیولوژیکی مهندسی شده و فرمانبردار هستند. در این بین، گروه شورشی به نام Nightfall برای مقابله با Zeds و نجات بشریت مبارزه میکنند. این بازی به صورت تکنفره یا گروهی تا سقف ۶ نفر قابل بازی است و از قابلیت کراسپلی (بازی میانپلتفرمی) بین تمام پلتفرمها پشتیبانی میکند.