قابلیت جدید و کاربردی Google One VPN

به‌روزرسانی آینده Google One VPN با امکان پنهان کردن موقعیت مکانی خود با استفاده از قابلیت «broader IP address region » نمایش منطقه گسترده‌تری برای IP کاربر را فراهم می‌کند.

به گزارش تکناک، در مقایسه با سایر VPN ها، VPN موجود در Google One VPN (virtual private network service offered by the Google One) بیشتر به حفظ حریم خصوصی و امنیت اهمیت می‌دهد.

نسخه 1.179.528927297 برنامه Google One اندروید، شامل رشته‌ای کد با امکان استفاده از یک منطقه گسترده‌تر برای IP می‌شود. طبق توضیح گوگل، این ویژگی “برای امنیت بیشتر حریم خصوصی” است و سرویس های مختلف به جای منطقه محلی IP کاربر، کشور را خواهند دید.

هنگام استفاده از Google One VPN، اغلب شهر و گاهی ایالت نزدیک به عنوان منطقه کاربر گزارش می شود. ازین پس این مسأله اختیاری خواهد بود و گوگل به این صورت درباره تغییرات آتی آن هشدار می دهد و می‌گوید: در صورت فعال‌سازی این قابلیت به منظور امنیت بیشتر حریم خصوصی، می‌توانید از یک منطقه وسیع تر، مانند کشورتان به جای منطقه محلی خود استفاده کنید. اما این مسأله ممکن است بر تجربیات مبتنی بر مکان در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مورد بازدید تأثیر بگذارد.

این گزینه قطعاً برای دسترسی به محتوای محدود به برخی مناطق نیست، زیرا Google One VPN هیچ تغییری در اساس اصلی VPN خود ایجاد نخواهد کرد. در آخرین به روز رسانی برنامه Google One که دیروز به طور گسترده از طریق Play Store منتشر شده است، این گزینه مربوط به VPN هنوز فعال نشده است و احتمالاً به یک به‌روزرسانی سمت سرور نیاز دارد.

در ماه مارس، گوگل پس از محدودیت Google One VPN به مشترکین طرح 9.99 دلار در ماه، آن را در دسترس همه مشترکین، از جمله مشترکین طرح 1.99 دلاری در ماه قرار داد. این رفع محدودیت به دنبال ارائه دسترسی به Google One VPN به خریداران پیکسل اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.