تقویت زیرساخت های چت بینگ برای جلب رضایت کاربران

مایکروسافت با پذیرفتن برخی اشکالات در سرویس ربات چت هوش مصنوعی خود تأیید کرد که برای پاسخ دهی سریع تر در چت بینگ، باید پردازنده‌های گرافیکی GPU بیشتری اضافه کند.

به گزارش تکناک، اکنون مایکروسافت به هر کسی اجازه می دهد تا از بینگ چت خود، بدون حضور در لیست انتظار استفاده کند. البته این بدان معناست که بسیاری از مردم برای اولین بار است که از این چت بات استفاده می کنند. با این حال، برخی کاربران چت بینگ می‌گویند که زمان پاسخ‌دهی ربات کندتر شده است.

در تبادل نظر توییتری با کاربری که اظهار داشت که می‌خواهد زمان پاسخ‌دهی سریع‌تری از چت بینگ ببیند، او افزود: «بعضی وقت‌ها باید خیلی صبر کنم که این به شدت مضحک است”. میخائیل پاراکین، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب شرکت مایکروسافت، با عذرخواهی پاسخ داد :استفاده از سرویس رو به پیشرفت است و ما با سرعت کافی پردازنده های گرافیکی را اضافه نمی کنیم و این مشکل در حال حل شدن است.

این شرایط یکی از بزرگترین موانع برای هوش مصنوعی مولد است، زیرا این سرویس‌ها برای درخواست‌های عمیق و پیچیده نیاز به پردازنده های گرافیکی بیشتری دارند. بزرگترین سازنده این چیپ‌ها در حال حاضر انویدیا است. با این حال،گزارش هایی مبنی بر این که AMD و Microsoft در حال همکاری برای توسعه چیپ‌های هوش مصنوعی جدید هستند وجود دارد که ممکن است برخی از وابستگی‌ها را با استفاده از NVIDIA برطرف کنند.

مایکروسافت با پذیرفتن برخی اشکالات در سرویس ربات چت هوش مصنوعی خود تأیید کرد که برای پاسخ دهی سریع تر در چت بینگ، باید پردازنده‌های گرافیکی GPU بیشتری اضافه کند.

اضافه شدن Interpreter Code در هاله ای از ابهام

پاراکین همچنین در این آخر هفته وقت گذاشت تا به بعضی از سوالات دیگر کاربران توییتر در مورد چت بینگ پاسخ دهد. او به یک کاربر گفت که ویژگی تاریخچه چت بینگ که طولانی مدت منتظر آن بودند، در روزهای آینده عرضه خواهد شد. همچنین به یک کاربر دیگر گفت که درحال بررسی در مورد نسبت‌های جدید تصاویر در Bing Image Creator هستند، اما فورا اتفاق نخواهد افتاد. در نهایت به یک کاربر دیگر گفت که امیدوار است بینگ چت در نقطه‌ای از زمان از Interpreter Code پشتیبانی کند، اما افزود: این کار  آسان نیست و باید با دقت و امنیت بیشتری انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.