چگونه مشکل ارسال لینک در واتساپ را رفع کنیم؟

اگر شما هم هنگام استفاده از لینک ها در واتساپ دچار مشکل می شوید، نگران نباشید. در این گزارش نحوه رفع این مشکل بیان شده است.

به گزارش تکناک، واتساپ یکی از بهترین برنامه‌های پیام ‌رسان موجود برای اندروید است و به سهولت در برقراری ارتباط و بهره‌مندی از ویژگی‌های حریم خصوصی و امنیتی پیشرفته مشهور است. متأسفانه، این برنامه با وجود ارائه تجربه نسبتاً یکپارچه، با مشکل منحصر به فردی مواجه است.

این برنامه پس از دریافت یک لینک خاص از کار می افتد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد هر دو نسخه واتساپ در اندروید تحت تأثیر قرار گرفته و با مشکلاتی روبرو است. خوشبختانه راهی برای رفع آن وجود دارد و راه‌حل آن چندان هم پیچیده نیست.

این مشکل ابتدا توسط Brute Bee در توییتر گزارش و سپس توسط Android Authority بررسی شد. طبق این گزارش، اگر لینک “wa.me/settings” برای کاربر ارسال شود، برنامه از کار می افتد. لینک‌ها معمولاً نباید برای برنامه مشکلی ایجاد کنند، اما ظاهراً این لینک، که باید کاربر را به منوی تنظیمات واتساپ ارجاع دهد، باعث از کار افتادن برنامه می شود.

خوشبختانه، راه حلی هرچند موقت برای حل این مشکل وجود دارد. یکی از راه‌های حل این مشکل، حذف کامل چت و رهایی از شر لینک مشکل ‌ساز است.

در صورت تمایل نداشتن به انجام این کار، می توان از طریق نسخه وب واتساپ به چتی که باعث مشکل شده است، مراجعه کرده و لینک مشکل دار را حذف کرد. در این حالت، لینک هنگام دسترسی به پیام با استفاده از مرورگر، به خرابی منجر نمی‌شود و پس از حذف لینک، امکان مشاهده چت در هر زمان از طریق برنامه اندروید فراهم می‌شود و به طور عادی عمل می‌کند.

البته، این فقط یک اصلاح موقت است و متا ملزم به بررسی این مشکل و رفع آن با یک بروزرسانی است. در نظر داشته باشید، پس از حذف لینگ اگر این لینک دوباره به یک چت ارسال شود، یک بار دیگر با همان مشکل مواجه خواهید شد و باید همان مراحل را برای رفع آن طی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.